Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئوناردو باید بابت نقل و انتقالات تابستان و ژانویه جواب پس دهد.

طرفداری- همانقدر که جایگاه گتوزو در میلان متزلزل است، به همان میزان هم لئوناردو احساس خطر می کند زیرا در پایان فصل عملکرد او مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش یورو یونایتد، لئوناردو که در تابستان گذشته و پیش از گازیدیس وارد مجموعه مدیریتی میلان شد، ظاهرا نتوانسته از لحاظ ورزشی باشگاه را به جایی که الیوت مدنظر داشت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل های همیشگی او با ایوان گازیدیس که می خواهد مرد اول مدیریتی باشگاه باشد، همواره مشکلی بزرگ بوده است. در سوی دیگر مدیر سابق آرسنال در تلاش است از بین ایگلی تاره، مدیر ورزشی باتجربه لاتزیو و لوئیس کامپوس، مشاور ارشد جرارد لوپز در لیل و مدیر فنی این باشگاه فرانسوی، یکی را به میلان بیاورد.

گازیدیس به نظر دوست دارد با کادری که احتمال موفقیت را بیشتر می داند، همکاری کند. او حتی چند روز پیش با سرمربی تیم بانوان میلان هم قطع همکاری کرد و حتی گفته می شود این پایان کار نیست و به زودی در کادر پزشکی، پرسنل و آکادمی باشگاه، شاهد تغییرات مدیریتی خواهیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏