Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:20:52 GMT

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از سمت خود استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۵۱۷

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از سمت خود استعفا داد

اهواز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از بقای این تیم در لیگ روز شنبه از سمت خود استعفا داد.

مهران نصیریان دوست روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در این باره بیان کرد: خود را مدیون مردم و هواداران تیم نفت مسجدسلیمان می دانم اما به دلیل خستگی کار، بیشتر از این نمی توانم به فعالیت خود به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره ادامه بدهم و به طور رسمی استعفا دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اکنون بیشتر از این نمی توانم توضیحاتی ارایه دهم اما اگر لازم باشد در آینده در نشست خبری همه حرف هایم را بیان می کنم.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه دین خود را به تیم نفت مسجدسلیمان ادا کردم افزود: زمانی که مسئولیت این تیم را قبول کردم، نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی در لیگ یک نداشت اما با تلاش سایر دوستان عنوان قهرمانی لیگ یک را به خود اختصاص دادیم و امسال توانستیم جایگاه مان را در لیگ برتر حفظ کنیم و تا حدی به اهدافمان برسیم اگر چه در این فصل برخی چالش ها به وجود آمد.
وی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان متعلق به مردم است و امیدوارم هوادارن مثل همیشه پشتیبان این تیم باشند گفت: با توجه به اینکه مدیر منابع انسانی شرکت نفت مسجدسلیمان هستم همچنان از این تیم پشتیبانی می کنم اما دیگر نمی خواهم مدیرعامل این تیم باشم و انتظار دارم که اعضای هیت مدیره با استعفای من موافقت کنند و بپذیرند که دیگر من نباشم.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل با کسب 22 امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار گرفت.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان ليگ برتر مسجد سليمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی افزود:این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • ببینید | سحابی مدیرعامل رایمند: قوانین نه تنها به نفع تولیدکننده نیست بلکه به ضرر آن است
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم