Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@02:26:09 GMT

ایمن سازی کوه خضر نبی(ع) تابستان به اتمام می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۰۷۹۰۹

ایمن سازی کوه خضر نبی(ع) تابستان به اتمام می‌رسد

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن مالکی‌نژاد اظهار کرد: با کمک شورای اسلامی شهر، شهرداری قم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدامات مناسبی برای ایمنی مسیر کوه خضر انجام‌شده است.

وی افزود: شهرداری قم در این زمینه به تعهدات خود عمل کرده است و اداره کل اوقاف وامور خیریه باید بودجه بیشتری اختصاص دهد تا مشکلی برای اتمام طرح ایمن سازی کوه خضر نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر چند نفر از کوه خضر سقوط کردند و این کوه قطب فرهنگی، ورزشی، تفریحی، مذهبی است و مزار شهدای گمنام در این مکان قرار دارد موضوع ایمن سازی آن در حال انجام است.

مالکی نژاد ادامه داد: از سال گذشته موضوع ایمن سازی کوه خضر نبی(ع) آغاز شد که ۵۰ درصد کار برعهده شهرداری و ۵۰ درصد دیگر نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پیمانکار شهرداری زیر نظر ما است و اوقاف مصالح خود را می‌آورد و قرار شده با پیمانکار مجدد قرار داد بسته شود و اوقاف مصالح خود را برای پیمان کار بیاورد و موضوع ایمن سازی کوه خضر نبی(ع)  تابستان به اتمام می‌رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم یادآوری کرد: کوه خضر نبی(ع)  کف سازی و عریض و دیوار کشی شده است تا ایمن شود، برای زیباسازی این مکان یک طرف آن ۳ متر و یک طرف یک متر دیوارکشی شده و نرده نصب و نورپردازی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم شهرداری قم کوه خضر نبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود