Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در مرحله نیمه نهایی لیگ کاراته وان سری آ نماینده میزبان را شکست داد و فردا برای رسیدن به مدال طلا به مصاف نماینده ژاپن خواهد رفت.

طرفداری - دومین مرحله لیگ سری آ کاراته در حالی به میزبانی شهر استانبول ترکیه با حضور 1813 کاراته کا از 102 کشور پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان برای رسیدن به مدال در این مسابقات به روی تاتامی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش کومیته انفرادی، در وزن ۶۸+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی نماینده بانوان کشورمان در نخستین مبارزه «کبری گزوم» از ترکیه را با نتیجه 8-0 شکست داد. عباسعلی در دور دوم نماینده سوئیسی را 11 بر 7 شکست داد.

در ادامه این مسابقات، عباسعلی کاراته‌کای سوئدی را با نتیجه 6-0 شکست داد. در دوم چهارم عباسعلی «هانا زیوکویج» از کرواسی را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. در یک چهارم عباسعلی «حبیبا حلمی» نماینده مصر را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی در مرحله نیمه نهایی ترکیه را نیز با نتیجه 5-0 از پیش رو برداشت و به فینال مسابقات راه یافت. حریف نیمه نهایی عباسعلی مدال برنز کاراته وان فرانسه در سال 2018 را کسب کرده است.

عباسعلی فردا در فینال با «آیوکی سایتو» ژاپنی برای کسب مدال طلا مبارزه خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!