Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، قاسم ولی زاده، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امروزه با نیز بوجود می‌آید لذا روابط عمومی‌ها باید در پاسخگویی به این چالش‌ها توانا باشند.

 ولی زاده  در جلسه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان که در محل سالن جلستان استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مهمترین چالش‌های امسال تغییر سبک زندگی مردم است که باید این مسئله بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعتراضات صنفی-اجتماعی در سال جاری یک چالش دیگر است که روابط عمومی‌ها باید خود را برای این چالش آماده کنند تا هم به یک مسئله بزرگتر تبدیل نشود و هم در عین حال مدیریت شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان مسئله فضای مجازی را چالشی دیگر در حوزه اطلاع رسانی دانست و اظهار داشت: براساس مطالعات جدید منابع تصمیم گیری از مجاری سنتی به فضای مجازی منتقل شده که در واقع بعنوان یک راهبر اجتماعی عمل می‌کند لذا در این خصوص می‌بایست با هوشیاری و آگاهی بیشتری عمل شود.

قاسم زاده با بیان اینکه متاسفانه انتشار اخبار منفی به یک امتیاز تبدیل شده است افزود: البته باید به همه ابعاد یک خبر پرداخته شود از این رو باید نکات مثبت را نیز بررسی کنند تا به مقوله انکار خدمت که مسئله‌ای بسیار خطرناک است تبدیل نشود.

وی اظهار داشت: تولید اخبار منفی برای جامعه بسیار مضر است و این یکی از وظایف روابط عمومی‌ها این است یعنی خدمات خود را مستند کنند تا با اخبار و آمار نادرست برخورد شود.

انتهای پیام/ ر

روابط عمومی‌ها باید در پاسخگویی به چالش‌های روز توانا باشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی زاده استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران