Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به وعده دولت در انتصاب ۳۰ درصدی بانوان در پست‌ها و مشاغل مدیریتی گفت: باید ظرفیت‌های بانوان و پست‌های استان بررسی و استخراج شود تا برای تحقق وعده دولت گام برداریم. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سعید ناجی در نخستین جلسه کارگروه تخصصی بانوان سرپرست خانوار  استان  البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت:  لازم است ادارات و دستگاهها اقدامات خود را در حوزه زنان سرپرست خانوار بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قم| تسهیلات دولتی جوابگوی نیازهای اشتغال زنان سرپرست خانواده نیستنرخ بیکاری زنان در خراسان جنوبی به 20 درصد رسیدچطور "زنان" قربانیان اصلی طرح "افزایش سن ازدواج" می‌شوند

وی افزود:  هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و تجمیع خدمات در خصوص برنامه ریزی برای زنان سرپرست خانوار استان باید انجام شود و این موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی باید گزارش کامل و شفافی از وضعیت زنان سرپرست خانوار  در استان البرز ارائه شود تا بر اساس آن نسبت به برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات و حل مشکلات آنها اقدام شود.

ناجی با اشاره به وعده دولت در  انتصاب 30 درصدی بانوان در پست‌ها و مشاغل مدیریتی، عنوان کرد: باید ظرفیت‌های بانوان و پست‌های استان بررسی و استخراج شود تا در مسیر تحقق وعده دولت با همپوشانی تمامی دستگاه‌های البرز گام برداریم و وعدها محقق شود.

انتهای پیام/ش

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۰۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران