Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی گودرزی معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت فرسوده برای تمام شهرستان‌های فارس مصوب شده است، گفت: در روند اعطای وام تلاش شده تا با استفاده از قابلیت‌های دولت الکترونیک، از حجم مراجعات حضوری متقاضیان کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان وام پس از اخذ پروانه ساختمانی از شهرداری؛ که در آن وقوع ملک در محدوده بافت فرسوده قید شده است، مشخصات اسناد شناسایی را در سامانه http/facility.udrc.ir و لینک‌های مرتبط با عنوان وام‌های بافت فرسوده در وب سایت اداره کل راه و شهرسازی فارس و شرکت باز آفرینی شهری ایران، درج کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

گودرزی ادامه داد: ناظر استانی سامانه مدارک را رصد کرده و در صورت تکمیل بودن مدارک، برای دریافت معرفی نامه بانکی، به متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی اضافه کرد: برای تسهیل کار متقاضیان خارج از شیراز این مکان فراهم شده که نامه معرفی به بانک از طریق کارتابل ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه ارجاع شود و فرد نیازی به حضور در شیراز نداشته باشد.

گودرزی تصریح کرد: مبلغ تسهیلات پیش بینی شده بهسازی و نوسازی بافت فرسوده به ازای هر واحد مسکونی در شیراز ۵۰ و در سایر شهر‌های استان فارس، ۴۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام/م

اختصاص تسهیلات به تمام بنا‌های واقع در بافت فرسوده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها

دریافت 39 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087031

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها