Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:43:17 GMT

پیشنهاد باشگاه سایپا به شفر چقدر صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۷۱۱

مسئولان باشگاه سایپا ۳ روز پیش از بازی این تیم مقابل پدیده در هفته بیست و هشتم لیگ برتر علی دایی را به دلیل اظهاراتش در نشست خبری دیدار با ذوب آهن از سرمربیگری این تیم برکنار کرده و ابراهیم صادقی، کاپیتان سال‌های پیش خود را که در ۲ فصل اخیر به عنوان یکی از اعضای کادرفنی سایپا فعالیت می‌کرد تا پایان لیگ نوزدهم جانشین دایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در سه بازی‌ که در لیگ هجدهم روی نیمکت سایپا نشست موفق شد استقلال خوزستان را شکست بدهد، اما تیمش در بازی‌های خانگی با پدیده شهرخودرو و صنعت نفت شکست خورد.

با این وجود مسئولان باشگاه سایپا که از ابتدای به توافق رسیدن با صادقی او را به عنوان سرمربی فصل بعد تیمشان معرفی کرده اند همچنان روی این موضوع اصرار داشته و طبق ادعای آن‌ها این مربی جوان فصل آینده هم سرمربی نارنجی پوشان پایتخت است.

لحظاتی پیش شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه شنیده می‌شود باشگاه سایپا برای فصل آینده به وینفرد شفر، سرمربی فصل آینده سایپا پیشنهاد همکاری داده است.

با این وجود در جلسه‌ای که امروز با حضور مصطفی مدبر (مدیرعامل) احمد مددی (معاون ورزشی) مرتضی فراهانی (قائم مقام) حسین خوش نظر (مدیر تیم) و ابراهیم صادقی (سرمربی) سایپا برگزار شده مدیران باشگاه سایپا ضمن حمایت از سرمربی جوان خود به تشکیل تیمی جوان و قدرتمند برای لیگ نوزدهم با سرمربیگری صادقی تائید کرده اند و برهمین اساس خبر پیشنهاد باشگاه سایپا به وینفرد شفر در حد یک شایعه بی اساس است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی دایی ذوب آهن استقلال استقلال ذوب آهن سایپا علی دایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در حال حاضر عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، در شش هفته پایانی مسابقات لیگ برتر برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهد کرد و پس از آن برنامه این تیم برای فصل آینده مشخص خواهد شد.

ویسی که در اسفندماه با قراردادی یک سال و نیمه به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر به صحبت درباره فصل آینده نشد و در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: من دیروز در جلسه هیئت مدیره بودم و از من برای سال آینده برنامه خواستند‌. الان این ۶ بازی از زن و بچه و خانواده من مهم‌تر هستند و فقط به این فکر می‌کنم و به آینده فکر نمی‌کنم. شاید من سکته کردم و مردم. الان کارمان سخت است و هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم. این ۶ بازی حیات ماست. یک بیمار در آمبولانس است و باید آن را به بیمارستان برسانیم. فعلا تیم را نگه داریم و بعد من با تمام وجود در خدمت تیم هستم.

او همچنین در واکنش به اینکه آیا در صورت ادامه همکاری با تشکیل کمیته فنی موافق خواهد بود، عنوان کرد: هیچ جای دنیا کمیته فنی وجود ندارد. شاید مشاور مدیرعامل و مشاور ورزشی و روانشناس باشد، اما کمیته فنی معنی ندارد. چهار نفر بیایند که چهار ایده دارند و من ایده دیگری دارم. من ۵۰ ساله هستم و یک ۷۰ ساله یا ۴۰ بالای سر من باشد‌ و اتفاقاتی یا را تفکرات خودش رقم بزند. یا باشگاه سرمربی را قبول دارد و برنامه می‌دهند و همديگر را تایید می‌کنیم، یا می‌گویند برو پی کارت. کمیته فنی هیچ کجای دنیا نیست.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد