Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@22:23:57 GMT

۳۸ درصد تصادفات در جنوب استان کرمان به دلیل واژگونی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۴۴۶

۳۸ درصد تصادفات در جنوب استان کرمان به دلیل واژگونی

به گزارش ایکنا از کرمان، مسعود جمیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان شامگاه شنبه، 28 اردیبهشت در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان نیاز این منطقه به لحاظ استقرار پاسگاه‌های پلیس راه را هفت مورد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پنج پاسگاه در جنوب استان وجود است.
وی افزود: تصادفات محورهای جاده‌های جنوبی استان با سه درصد کاهش در سال 97 به 255 فقره رسید و تعداد فوتی‌ها 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد کاهش داشت.
جمیلی ادامه داد: 532 فقره تصادفات طی سال گذشته در جاده‌های جنوب استان کرمان داشتیم که 191 فوتی و 341 جرحی بوده است، 38 درصد تصادفات در جنوب استان کرمان به دلیل واژگونی و 52 درصد برخورد با وسیله نقلیه رخ می‌دهند.
مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان به سهم خودروهای قاچاق سوخت در تصادفات این منطقه پرداخت و ادامه داد: فرهنگ ترافیکی مهمترین مسئله در کاهش تصادفات است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی تصادف جمیلی راهداری جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز

به گزارش «تابناک» به نقل از راهور، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران