Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،  عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه درخصوص واکنش‌ها به اظهاراتش در مورد اتباع افغانستانی در ایران گفت: "این تعبیر که "اگر تحریم‌ها فشار بیاورد مجبوریم با افغان‌ها خداحافظی کنیم"، تعبیر بنده نیست و اصلا چنین برنامه‌ای هم نداریم. مشکل آوارگی افغان‌ها غربی‌ها هستند نه دولت و ملت ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غربی‌ها نباید انتظار داشته باشند که فقط ایران هزینه‌های این کار را پرداخت کند. "
آقای عراقچی! صداقت بهتر از ماله کشی است.
سخن شما در خصوص برادران افعانی در گفتگوی خبری در شبکه ۲ سیما به قدری صریح و واضح بود که راه هر سوء تفاهم و سوء برداشتی را می‌بندد؛ پس بهتر بود به جای آسمان و ریسمان بافتنِ مجدد، یک کلمه می‌گفتید:"اشتباه گفتم"
 شما در توجیه و یا تصحیح حرف غلط قبلی تان باز هم راه را اشتباه رفتید و عدم آگاهی خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب و اندیشه امام و رهبری آشکار نمودید!
مگر پناه دادن جمهوری اسلامی به مسلمانان افغانی و یا دیگر کشور‌های اسلامی در بند ظلم و ستم به منظور حمایت مالی غرب و یا خوشایند آنان بوده است؟! و یا آن زمان که این‌ها را در کشور پذیرا بودیم در تحریم نبودیم؟! بگذار به عقب‌تر برویم، آن زمانی که هنوز نظام جمهوری اسلامی شکل نگرفته بود و امام سخن از حمایت از مظلومان فلسطین و لبنان سر داد!
امام عظیم الشان در اوج جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان فرمان حمایت و پذیرایی از مجاهدان افغانی و یا عراقی را صادر فرمودند! مگر اسلام و نظام ولایت قائل به مرز است؟! همه امت واحده اسلامند!
این اندازه بیگانه بودن یک مدیر ارشد وزارت خارجه با ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب واقعاً تاسف آور است!
جناب عراقچی! اصل ۱۱ قانون اساسی کشورمان چه می‌گوید: "به حکم آیه کریمه «ان هذه امتکم امه واحده و انا ربکم فاعبدون» همه مسلمانان یک امتند و دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است سیاست کلی خود را بر پایه ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار دهد و کوشش پیگیر به عمل آورد تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد. "
حال سخنان شما چقدر با این اصل قانون اساسی مطابقت دارد؟!
قبول اشتباه، کم هزینه‌تر از توجیه اشتباه است که متاسفانه در این دولت سنت شده است! هزینه‌های اشتباهات این جماعت است که دشمنان و غرب را گستاخ نموده است که تاوانش را نظام و ملت بزرگوار باید پرداخت کنند.
#علی_صالحی_زاده

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای سفر زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فراهم کرده است و انتظار داریم که به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: احساس تکلیف و حضور امروز ادارات در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) نشان دهنده این است که همه دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: امروز امام خمینی (ره) جهانی شده است و با وجودی که ۳۵ سال از تاریخ وفات ایشان می‌گذرد همچنان در دنیا محبوب هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام هر آنچه که از توطئه بود را انجام دادند اما نتوانستند راه به جایی ببرند.

رشیدی‌پور ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران همین تجمعات و بیعت‌هایی است که سالانه نمونه آن را در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌بینیم.

وی اضافه کرد: امسال چهار هزار نفر عاشق امام خمینی (ره) در استان کردستان به زیارت ایشان می‌روند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای آنها فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کمیته‌های هفتگانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده است و از دستگاه‌ها انتظار داریم که به تعهدات خود در این مورد عمل کنند.

رشیدی‌پور تصریح کرد: چهار هزار بسته فرهنگی نیز توسط ادارات برای تمام زائران استان تهیه خواهد شد و ایاب و ذهاب زائران نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 751053

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران