Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:59:22 GMT

7 زخمی در تیراندازی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۷۷۹

7 زخمی در تیراندازی آمریکا

مقام های پلیس محلی آمریکا روز شنبه اعلام کردند که دستکم هفت نفر در جریان تیراندازی در نزدیکی محوطه یک دانشگاه در ایالت ایندیانا زخمی شدند تیراندازی

به گزارش سی ان ان، مقام های مزبور یادآور شدند که تیراندازی در یک میهمانی خانگی در نزدیکی دانشگاه ایالتی «بال» روی داد و حال سه تن از زخمی شدگان وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام پلیس، تحقیقات در مورد علت وقوع این حادثه جریان دارد و درحال حاضر تهدیدی متوجه دانشگاه نیست.

دانشگاه ایندیانا

آمریکا هر از گاهی صحنه تیراندازی است. یکی از این موارد، تیراندازی در لاس وگاس در سال 1396 بود که دستکم 59 کشته و بیش از 500 زخمی برجا گذاشت.
مدارس آمریکا نیز از خشونت های مسلحانه در امان نیستند. از دی ماه سال 1396 تا اوایل خرداد ماه 1397، 23 مورد تیراندازی در مدارس آمریکا روی داده و شماری کشته یا زخمی برجا گذاشته است.
یکی از شدیدترین این حملات، 18 ماه می 2018 (28 اردیبهشت ماه 1397) در دبیرستان «سانتافه» در تگزاس روی داد که براثر آن 10 نفر کشته و 10 تن زخمی شدند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا