Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@16:07:49 GMT

همایش روز ملی پرثوآ با حضور قهرمانان کشوری

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۲۱۰

همایش روز ملی پرثوآ با حضور قهرمانان کشوری

امتداد :همایش روز ملی پرثوآ با حضور محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران در سالن پیام برگزار و از قهرمانان این رشته تجلیل شد .

به گزارش امتداد ، در ابتدای این همایش مریم محمدیان دبیر هیات ضمن تبریک روز ملی پرثوآ گفت: نگرش هیات ورزشهای همگانی استان تهران و بخصوص شجاع پوریان رییس این هیات برآن است تا رشته هایی همچون پرثوآ که نماد ایران و ایرانی بودن است در بین اقشار جامعه و همچنین سطح ملی پیشرفت و ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا براین اساس برخود واجب دانستیم در چنین روزی با برگزاری این همایش از شما قهرمانان و مربیان این رشته دعوت به عمل آورده و از غرور آفرینی شما ورزشکاران عزیز تجلیل نماییم.

در ادامه مراسم بانوان و آقایان پرثوآ کار به انجام حرکات نمایشی این رشته پرداختند. همچنین شاهنامه خوانی نیز به مناسبت گرامیداشت روز فردوسی توسط گروه شاهنامه خوانی برگزار شد.

در خاتمه همایش، دکتر شکری رییس انجمن پرثوآ در خصوص این رشته و اهداف و نمادهای آن به سخنرانی پرداخت و با اهدای لوح از قهرمانان ،ورزشکاران و مربیان این رشته تجلیل شد.

در این همایش علاوه بر مریم محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان تهران، نادر شکری رییس انجمن پرثوآ، هادی عاقلی رییس کمیته پرثوآ استان تهران و علیرضا رضایی قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک نیز حضور داشتند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳