Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با تاکید بر این که مقاومت در حوزه دیپلماسی و سیاسی موفق‌تر شده است، گفت: 71 سال است قطعنامه‌های زیادی علیه صهیونیست‌ها صادر شده اما تا به امروز به نتیجه نرسیده است.

خالد قدومی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از رویکرد جهانی به روز قدس و حمایت از فلسطین، با توجه به این که این رویکرد قابل توجه بوده و برگرفته از حقانیت دیدگاه ایران و نشان‌گر واهی بودن ادعای انزوای ایران است، گفت: به نظرم ایران تنها نیست ، امروز ایران یک نماد و الگو است که از یک طرف علیه ستمگران بوده و به مظلومین کمک می‌کند و از طرف دیگر با توجه به عضویت در سازمان‌های بین‌المللی سعی دارد قوانین بین‌المللی همواره مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اکنون دشمن ما رژیم صهیونیستی و دولت ترامپ است و سایر کشورها تحت فشار این‌ها، اقداماتی را علیه ایران انجام می‌دهند اما به این معنا هم نیست که ایران به لحاظ سیاسی و دیپلماتیک پشتوانه و کمکی ندارد،‌ همان‌طور که می‌دانیم بسیاری از اروپایی‌ها هنوز پایبند به برجام هستند و فقط آمریکا از این توافق‌نامه خارج شده، اگر هم اروپایی‌ها نتوانستند کاری را انجام دهند به دلیل فشار آمریکا است.

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به درگیری‌های اخیر در غزه که منجر به آتش‌بس شد،‌ اظهار کرد: 100 درصد حملاتی که اخیرا در غزه اتفاق افتاد از دلایل اصلی طرح  معامله قرن است، ترامپ مدعی است با توطئه آن‌ها مساله فلسطین حل می‌شود، در حالی که تا فلسطینی‌ها به حقوق حقه خود نرسند، مساله فلسطین حل نمی‌شود.

قدومی خاطرنشان کرد: این اقدامات از طریق پشتیبانی ترامپ از رژیم جعلی اسرائیل انجام می‌شود، امروز پشتیبانی و حمایت ترامپ آشکار شده، اما ان شاءالله برنامه‌هایشان به نتیجه نمی‌رسد.

وی درباره این‌که آیا راهپیمایی‌های بازگشت بر تصمیمات صهیونیست‌ها و مقابله با آن‌ها تاثیر داشته است؟ گفت: راهپیمایی‌ها چند هدف داشتند، یکی این‌که محاصره غزه باید شکسته و شرایط زندگی در داخل غزه بهتر شود، البته امروز مساله فلسطین به دلیل فعالیت‌های غیر نظامی حائز اهمیت است و مقامات اروپایی، آمریکایی، آمریکای لاتین و آفریقا حمایت‌شان از فلسطین بیش‌تر شده است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین درباره این‌که چه انتظاری از سازمان‌های بین‌المللی برای احقاق حقوق فلسطینی‌ها دارید؟ اظهار کرد: نباید بگوییم انتظار. زیرا 71 سال است که قوانین و قطع‌نامه‌های زیادی علیه صهیونیست‌ها مصوب و صادر شده اما تا به امروز به نتیجه نرسیده است.

قدومی با تاکید براین‌که مقاومت در حوزه دیپلماسی و سیاسی در کنار حوزه نظامی موفق‌تر شده است، گفت: ترامپ تا به امروز تلاش کرده تا قطعنامه‌ها و بیانیه‌های بین‌المللی را علیه فلسطین انجام دهد،‌ اما به دلیل حق مشروع فلسطینیان موفق نشده است. این خیلی مهم است که امروز نگاه مقاومت، کلی است و نه فقط  به گلوله بلکه تمامی ابعاد را در نظر می‌گیرد. البته ستون اصلی مقاومت، نیروی مقاومت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم