Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير استاني بانک ايران زمين و هيئت همراه ضمن بازديد از کارخانه شميليا قزوين با مديران اين واحد توليدي ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، قزوين، زنجان بانک ايران زمين، در ديدار با مديران واحد توليدي شميليا قزوين با اشاره به نامگذاري سال جاري به نام سال رونق توليد، اظهار اميدواري کرد که با همت صنعتگران با سابقه از جمله مهندس پازوکي که دو سال پياپي نيز به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شده‌اند، شرايط اقتصادي کشور بهبود يافته و شاهد رشد اقتصادي و رشد توليد باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس با اشاره به نوع توليدات اين کارخانه که معمولأ به ساير کشورها صادر مي‌شود مطالبي عنوان و آمادگي بانک را جهت ارائه هرگونه خدمات بانکي از جمله صدور ضمانتنامه، گشايش اعتبار اسنادي و افتتاح انواع سپرده هاي حقوقي اعلام کرد.
وي با اشاره به چشم انداز بانک ايران زمين در سال 1400 و تبديل شدن به بانکي ديجيتال و با توجه به امکانات و پتانسيل بانک، اين امکان براي مشتريان وجود دارد که هر نوع خدمتي که مورد نظرشان باشد را براي ايشان تهيه و در اختيار آنها قرار دهيم.
در ادامه مديرعامل شرکت شميليا قزوين، توضيحاتي در خصوص نحوه فعاليت، فروش محصولات و چگونگي تعامل با شرکتهاي خريد مواد اوليه ارائه نمود. وي همچنين توضيحاتي در خصوص روند توليد محصولات و توسعه کارخانه ارائه کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: تخریب و قلع و قمع ۹ بنای غیرمجاز مربوط به روستای گلدره و حسام آباد این شهرستان بوده که پس از صدور احکام قضایی منجر به آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگشت به چرخه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تخریب بنا‌های غیرمجاز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و خرد شدن اراضی کشاورزی و با اتکا به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

حسنی تاکید کرد: بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دستگاه قضایی، یگان حفاظت از اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، مرکز جهاد کشاورزی کوهین و نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)