Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:07:03 GMT

سنگ‌اندازی در مسیر اشتغال، خیانت است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۵۷۰

سنگ‌اندازی در مسیر اشتغال، خیانت است

گلپایگان- استاندار اصفهان گفت: هر کسی بتواند یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است و هر کس در مسیر ایجاد اشتغال سنگ‌اندازی کند خائن به ملت، انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، عباس رضایی شامگاه- شنبه- در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه  در شرایط سخت اقتصادی باید راه‌های ایجاد اشتغال برای سرمایه‌گذاران فراهم شود، اظهار کرد: مدیران استان و شهرستان باید به هر نحوی که می‌توانند در اجرایی شدن رونق تولید کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش امام جمعه و دادستان در همکاری با سرمایه‌گذاران، گفت: امروزه صنعتگران در تهیه مواد اولیه، فروش، نقدینگی و تأمین آب شرایط سختی را می‌گذرانند و قطعأ تنها راه برون رفت از شرایط سخت جز کمک به رونق تولید و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی نیست.

استاندار اصفهان گفت: امروزه شرایط سختی که دامن‌گیر تولیدکننده و دولت و نظام شده است که به دلیل پایمردی و مقاومت مردم و دولت و نظام در مقابل استکبار جهانی است.

رضایی گفت: مردم ما نسبت به شرایطی که استکبار جهانی به وجود آورده است آگاه هستند و ما دولت‌مردان باید با تلاش و جدیت هر آن چه که می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: بین مدیران و نمایندگان مجلس حس همگرایی و  وحدت و هماهنگی و همدلی برای انجام کارهای مردم وجود داردو جهادگونه برای مردم شهرستان تلاش می‌کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیران با توجه به تکلیف شرعی و قانونی در حد توان باید برای رفع مشکلات و رونق تولید و ایجاد اشتغال جوانان در شهرستان تلاش داشته باشند، یادآور شد: هر کسی بتواند یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است و هر کس در مسیر ایجاد اشتغال سنگ‌اندازی کند خائن به ملت، انقلاب و نظام است.

رضایی با بیان اینکه وظیفه مدیران استان این است که شعار سال رونق تولید را به معنای واقعی اجرا کنند، خاطرنشان کرد: زمین به آیندگان نیز تعلق دارد و باید ضوابط و معیارهای زیست‌محیطی در واگذاری زمین رعایت شود و به اندازه نیاز در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ملت و دولت از رییس جمهور دیوانه آمریکا هراسی ندارند و همانگونه که به لطف الهی و به برکت خون شهدا ۴۰ سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم، یقینأ با تلاش و همت مدیران نیز می‌توانیم از این تحریم‌های سخت عبور کنیم.

استاندار اصفهان گفت: تالاب شور گلپایگان بهترین مکان برای ایجاد پنل خورشیدی است و مکانی مناسب برای تولید انرژی در کشور است و از آنجاکه آلودگی و مشکلات زیست‌محیطی را ندارد بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار در تولید انرژی است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان اشتغال رونق تولید سرمایه گذاری گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه در آیین تجلیل از کارگران اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارگران از ارکان مهم اقتصاد کشور هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب تاکید داشتند جهش تولید زمانی محقق می شود که کارگر ما حال خوبی را داشته باشد و کمترین میزان مشکل و دغدغه را داشته باشد و در هین راستا اقتصاد کشور هم رونق می یابد و شاهد جهش تولید خواهیم بود.

فرماندار بیجار عنوان کرد: ما در هر مسند و جایگاهی هستیم باید در راستای ارتقای کیفی کار تلاش کنیم تا جهش تولید ایجاد شود و شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر انقلاب همه ما نه تنها کارگران و هرکسی که حقوقی می گیرد باید برای اثر بخشی و نتیجه بهتر باید تلاش داشته باشیم.

محبیان اعلام کرد: حدوداً ۴۰ میلیون نفر درکشور ما از حوزه کارگری ارتزاق دارند و اینجاست که اهمیت فرمایش رهبر مشخص می شود که باید به قشر کارگر بیش از پیش توجه کرد.

لزوم جذب سرمایه گذار در بیجار

فرماندار بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار اشاره کرد و بیان داشت: در استان هایی که برخورداری بیشتری دارند سرمایه گذارن مشارکت فعالی در اقتصاد آن شهر دارند.

وی اضافه کرد: بسیاری از سرمایه گذاران کردستانی در خارج استان هزینه و سرمایه گذاری کرده اند و ما انتظار داریم که سرمایه گذار به شهرستان و استان بیایند تا شاهد پیشرفت این استان و شهرستان باشیم.

محبیان تصریح کرد: بیجار دارای ظرفیت های بی‌شماری است که می تواند با سرایه گذاری مناسب شاهد رونق تولید در این شهرستان باشیم.

وی خاطر نشانن کرد: در تمامی حوزه ها در شهرستان باید از خام فروشی جلوگیری کرد و فراوری تولید در شهرستان انجام شود تا از این طریق نرخ بیکاری بتواند کاهش یابد و مهاجرت معکوس رقم بخورد.

فرماندار بیجار یادآور شد: هرجا یک واحد نمونه ای وجود دارد و رکوردی رقم می خورد با همت کارگران است و در کشور ما دو رکن سرمایه گذار و کارگر باید در کنار هم باشند تا بتوانیم شاهد پیشرفت کشور باشیم.

کد خبر 6094054

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد