Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گروه «نی بانگ» به آهنگسازی و سرپرستی کاوه سپندار ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۸ تازه‌ترین کنسرت خود را به خوانندگی بیژن کامکار به همت مؤسسه «فروغ فلق» در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.

در این کنسرت که پیش از این در تالار وحدت تهران میزبان دوستداران موسیقی محلی و سنتی بود به احتمال فراوان منتخبی از قطعات آلبوم «اندیشه‌های خاموشی» به آهنگسازی کاوه سپندار، آلبوم «وریشه» به آهنگسازی کاوه سپندار پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه اجرای چند قطعه جدید به خوانندگی بیژن کامکار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای کنسرت در نظر گرفته شده است.

کاوه سپندار از جمله هنرمندان فعال موسیقی کشورمان است که عمده فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی را معطوف به نوازندگی نی و اجرای ردیف‌های موسیقی ایرانی کرده است. این هنرمند علاوه بر نوازندگی ساز نی با سازهای سه تار، دیوان و دف آشنایی دارد. سپندار پس از تأسیس گروه موسیقی «نی بانگ» در انتشار آلبوم‌های «اندیشه‌های خاموشی»، «گرفتار» به آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی، «شهر آشوب» به آهنگسازی محمدرضا درویشی و خوانندگی همایون شجریان، «کیژی کورد» به آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی و خوانندگی عباس کمندی و تعدادی دیگر مشارکت داشته است.

حضور در چندین دوره برگزاری جشنواره موسیقی فجر، فستیوال شمس تبریزی، فستیوال موسیقی کردی اربیل عراق و برگزاری کنسرت در چند کشور اروپایی از جمله فرانسه، سوئیس، سوئد و آلمان از دیگر فعالیت‌های سپندار در عرصه موسیقی است.

کد خبر 4619314 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیژن کامکار موسیقی ایرانی موسیقی نواحی کنسرت موسیقی تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!