Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:02:49 GMT

آموزش مینی گلف و بهکاپ وارد مدارس همدان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۰۱۶

آموزش مینی گلف و بهکاپ وارد مدارس همدان شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات گلف همدان گفت: منتخب مربیان ورزش منتخب مدارس همدان به صورت رایگان رشته های مینی گلف و بهکاپ را فرا گرفتند.

محمدعلی قاسمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این کارگاه که به میزبانی سایت تخصصی مینی گلف همدان برگزار شد، 50 مربی و آموزگار ورزش حضور داشتند.
وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی در چارچوب تفاهم نامه بین هیات گلف و آموزش و پرورش استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه تمامی علاقه مندان، تحت آموزش مداوم رشته های زیرمجموعه گلف قرار می گیرند تا ضمن تمرین و برنامه ریزی لازم مهیای حضور در مسابقات شوند.
وی یادآور شد: هدف اصلی هیات گلف استان همدان توسعه رشته های ورزشی زیرمجموعه این نهاد شامل گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ در سطح مدارس است.
رییس انجمن گلف آموزش و پرورش همدان نیز در این باره گفت: گلف رشته ای نوپا، مفرح و پرهیجان است که مورد استقبال مربیان تربیت بدنی آموزش و پرورش قرار دارد.
سمانه ترنجیان افزود: این رشته ورزشی بدون ایجاد آسیب دیدگی برای ورزشکاران، قابل فعالیت برای تمامی سنین است و آموزش و پرورش همدان استقبال خوبی از گلف دارد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش های زیرمجموعه گلف را مورد توجه داریم تا بتوانیم از طریق دانش آموزان در بین خانواده ها ترویج دهیم.
هم اکنون بیش از یکصد ورزشکار به صورت سازمان یافته و بیمه شده در سطح همدان فعالیت مستمر دارند.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هيات گلف همدان آموزش و پرورش همدان بهكاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری