Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهرامی با بیان اینکه وظایف مجموعه‌های روابط عمومی در برهه حساس کنونی تنها به اطلاع رسانی، تبلیغ، ترغیب و مشارکت جویی خلاصه نمی‌شود گفت: این نهاد‌ها باید با کشف و معرفی ظرفیت‌های جامعه و تقویت فرهنگ توسعه زمینه‌های رشد و پیشرفت کشور را در گام دوم انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب بیش از پیش فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات و در دیدار با کارکنان دفتر روابط عمومی دادگستری کل این استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان روابط عمومی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و ارتقاء سطح تعاملات اجتماعی گفت: روابط عمومی بازوی قدرتمند مدیریت در جلب مشارکت‌های درون سازمانی و برون سازمانی و نهادی برای ایجاد یک ارتباط مستمر و دو سویه میان مردم و مسئولان است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقص‌های دستگاه‌های مربوطه خود را شناسایی و فعالیت‌های صورت گرفته در هر دستگاه را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی با تشریح وظیفه و رسالت روابط عمومی‌ها در وضعیت حساس کشور خاطر نشان کرد: وظایف مجموعه‌های روابط عمومی در برهه حساس کنونی تنها به اطلاع رسانی، تبلیغ، ترغیب و مشارکت جویی خلاصه نمی‌شود و این نهاد‌ها باید با کشف و معرفی ظرفیت‌های جامعه و تقویت فرهنگ توسعه زمینه‌های رشد و پیشرفت کشور را در گام دوم انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب بیش از پیش فراهم آورند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قضایی روابط عمومی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت

 

نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال