Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرانجام با برگزاری هفته پایانی لیگ هجدهم در روز پنجشنبه گذشته تکلیف قهرمان این دوره مشخص گردید، قرمزهای پایتخت با شکست پارس جنوبی موفق شدند برای سومین سال متوالی  و پنجمین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شدند.

در این دوره از 2700 دقیقه‌ای ممکن که هر تیم در فصل هجدهم بازی کرده‌است، پیام نیازمند سنگربان سپاهان اصفهان و مسعود ریگی هافبک پدیده شهر خودرو با حضور در تمامی دقایق رکوردار لیگ هجدهم هستند، نیازمند در این فصل در حالی 20 گل دریافت کرد که در 15 بازی موفق به ثبت کلین شیت شد و پس از علیرضا بیرانوند در رتبه دوم دروازه‌بانان برتر لیگ هجدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی‌علی‌پور مهاجم سرخپوشان با 2664 دقیقه حضور در این فصل در رتبه دوم قرار داد ، علی پور در این فصل موفق شد 14 بار دروازه حریفان را باز کند و این در حالی است که پرسپولیس در این فصل 36 گل به ثمر رساند و علی‌پور توانسته 39 درصد از گل‌های سرخپوشان را در این فصل به ثمر برساند.

امین قاسمی‌نژاد هافبک پدیده با 2624 دقیقه حضور در لیگ برتر در رتبه سوم این جدول قرار دارد، قاسمی‌نژاد در این فصل با 10 گل زده در رتبه پنجم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و این در حالی است که او موفق شده 31 درصد از 32 گل پدیده در این فصل را به ثمر رسانده

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پدیده سپاهان نیازمند علیپور پرسپوليس امین قاسمی نژاد لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟

شورای تامین استان مازندران مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد.

طرفداری | بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت. زنان پرسپولیسی در دقایقی از این دیدار با هواداران سپاهان درگیر شدند و شاهد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی نبودیم.

برخی تصور می‌کنند این حواشی مقدمه کم‌رنگ شدن حضور زنان در استادیوم باشد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. شورای تامین استان مازندران در اقدامی جالب، مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد تا بسیاری این عقیده را داشته باشند که این اولین ترکش حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تصاویر نجومی هجدهم اردیبهشت (۷ مه)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر