Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخورد قاطع با قاچاق، دلالی و احتکار، بدون هراس از جنجال ها، باید در دستور کار قرار گیرد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ وزیر صمت در جلسه شورای معاونین با اشاره به اینکه باید سناریو‌های مقابله با جنگ اقتصادی را در اختیار داشته باشیم، گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند برخورد قاطع با قاچاق، دلالی، خرید‌های خیانتکارانه ارزاق عمومی و احتکار، بدون هراس از جنجال ها، باید در دستور کار وزارتخانه قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رحمانی افزود: نیاز امروز ما داشتن مدیرانی شجاع، امیدوار و جهادی است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اشراف میدانی بر مشکلات داشته باشند؛ بنابراین رخوت، سستی و ترس مدیریتی در این شرایط پذیرفتنی نیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرایط حساس کنونی باید در راس این سبک مدیریتی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید در برابر دشمن ابتکار عمل داشته باشیم، گفت: در این خصوص همه ارکان وزارتخانه و سازمان‌های ذیربط باید سناریو‌های مقابله با شرایط جنگ اقتصادی و هر گونه وضعیت بحران آفرین را در اختیار داشته باشند.

رحمانی ادامه داد: باید از موارد مورد نیاز واحد‌های تولیدی اعم از ماشین آلات، قطعات و مواد اولیه، بانک اطلاعاتی جامع تهیه شود. همین طور باید سیاست‌هایی اتخاذ شود که به دنبال آن‌ها از تمام ظرفیت‌های داخل کشور برای رفع نیاز‌ها استفاده شود.

وی تاکید کرد: نگذارید عده‌ای سود جو و فرصت طلب مانع استفاده و بهره بردن از پتانسیل‌های داخلی و نوآوری‌های جوانان کشور شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای فراهم کردن بستر‌های سهولت کسب و کار با همکاری سایر سازمان‌ها و نهاد‌های ذیربط تلاش شود.

رحمانی تصریح کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، استفاده از نظر نخبگان و صاحبان تجربه و تخصص نسبت به شناسایی مقررات و قوانین متناقض اقدام شود تا از فرصت‌ها و ساختار‌های پدید آمده همچون شورای عالی هماهنگی قوا برای اصلاح آن‌ها اقدام کنیم.

بنا براین گزارش، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد همه معاونت‌ها و روسای سازمان‌ها مبتنی بر راهبرد‌های فوق، آرایش سازمانی لازم را اتخاذ و گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام، ​ تهیه کنند. همچنین برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی را به صورت هوشمند در قالب الزامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به صورت دروه ایی برای اخذ تصمیم و گزارش به مقام معظم رهبری آماده کنند.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت صنعت و معدن وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن

 در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند، اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نماد‌های دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • جنجال جدید طلافروشان
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن