Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@23:23:42 GMT

قوچان‌نژاد: موفقیت تیم از موفقیت من مهم‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۲۲۵

قوچان‌نژاد: موفقیت تیم از موفقیت من مهم‌تر است

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد موفقیت تیمی خیلی از موفقیت فردی خود مهمتر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از sportsradio، رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی در زمستان و نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم سیدنی استرالیا شد، ولی در گلزنی چندان موفق نبوده و شروع کندی در این تیم داشته است. او تنها یک گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قوچان‌نژاد درباره حضور در این تیم و ارزیابی خود از عملکردش در سیدنی گفت: قبل از این که به لیگ استرالیا بیایم، شناختی از این لیگ نداشتم و صادقانه باید بگویم که لیگ استرالیا بسیار سخت و پیچیده است و تمام بازی‌ها دشواری‌های زیادی دارد. شباهت زیادی بین لیگ استرالیا و لیگ دسته یک انگلیس وجود دارد که من قبلاً در آن بازی کردم و تمام بازی‌ها بسیار سخت و نزدیک است. تمام تمرکز من این است که تیم بتواند در بازی برابر پورث گلوری موفق باشد. موفقیت تیم خیلی مهم‌تر از موفقیت من است و برای من این مساله بسیار مهم است. امیدوارم بتوانیم در این دیدار که برای موفقیت تیم در فصل مهم است به نتیجه خوبی دست یابیم. این بازی بازی دو تیم نزدیک به هم است و شبیه یک فینال است.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: خیلی خوشحال هستم که این‌جا هستم و بی‌صبرانه منتظر کسب نتیجه تا پایان فصل هستم و بتوانم باعث موفقیت تیمم شود. خوشبختانه هواداران خیلی از ما حمایت کردند و تمام بازیکنان نیز متمرکز هستند تا بتوانند نتیجه خوبی را به دست بیاوریم. می‌خواهیم در آخرین دیدار به خاطر کاپیتان‌مان که بازی آخر خود را انجام می‌دهد به برتری برسیم و با خاطره خوب بتوانیم او را بدرقه کنیم و دوران فوتبالش تمام شود. من فقط به این دیدار فکر می‌کنم و به بعد از آن فکر نمی‌کنم، چون می‌توانیم مذاکره کنیم. الان زمان خوبی برای این نیست که درباره آینده صحبت کنیم. خوشحال می‌شوم به سوال شما درباره آینده بازی من، بعد از این دیدار صحبت کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد فوتبال سیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مهدی علیزاده رئیس هیأت کشتی شهرستان قوچان در مراسم استقبال از امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی که در مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت، گفت: حرکت تیم کشتی قوچان رو به جلو اما متأسفانه لاک‌پشتی است؛ با برنامه‌ریزی امیدواریم در سال‌های آینده روند این ورزش بهتر شود.

همچنین مربی تیم کشتی نونهالان خراسان رضوی و پدر این کشتی‌گیر عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان و هیأت کشتی در شهرستان قوچان هیچ حمایتی از این قهرمان ورزشی نمی‌کنند.

حسین شمشیری افزود: امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی با هزینه شخصی و کمک مالی شخصی پیشکسوت کشتی ناصر امیدوار به مسابقات اعزام شده است.

امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی وزن ۵۷ کیلوگرم با کسب رتبه نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات طلسم ۲۰ ساله راهیابی نونهالان قوچانی به اردوی تیم ملی را شکست.

رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و تیم خراسان رضوی با کسب ۱۴۵ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

این مراسم استقبال که به صورت خودجوش و توسط علاقه‌مندان به ورزش کشتی و پیشکسوتان این رشته پهلوانی برنامه‌ریزی شده بود، در غیاب مسئولان ارشد و ریاست اداره تربیت‌بدنی شهرستان قوچان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند
  • دقایق سرنوشت‌ساز بازی/ حمایت مسؤولان از هندبال قوچان حیاتی است
  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • توخل: شانس برد رئال حداکثر 51 درصد است
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است