Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@10:38:04 GMT

حمایت از مددجویان کارآفرین و ایجاد زمینه برای کار و تولید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۲۷۴

حمایت از مددجویان کارآفرین و ایجاد زمینه برای کار و تولید

آقازاده بر حمایت از مددجویان کارآفرین و ایجاد زمینه برای کار و تولید این عزیزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید علی آقازاده، شامگاه گذشته (28 اسفند) در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان گفت: حمایت از مددجویان و توانمند سازی این عزیزان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد به نسبت شرایط فعلی، بازار تولیدات خوبی داشته اند، افزود: حمایت از این عزیزان باید در دستور کار قرار گیرد و مددجویانی که شرایط و استعداد لازم برای کارآفرینی را دارند به عرصه‌کار و تولید وارد شوند.

 

 

وی با بیان اینکه یک مددجوی کار آفرین می تواند علاوه بر خود زمینه ورود دیگر افراد را به عرصه کار و فعالیت فراهم کند، بیان کرد: این امر سبب توانمندی همه مددجویان می شود.

 

 

این مقام مسئول همچنین اعطای تسهیلات به مددجویان را اقدامی مؤثر در حمایت از کارآفرینی دانست و بیان کرد:ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و اقشار کم بضاعت از مهم ترین ضروریات جامعه است و اقدامات کمیته امداد در خودکفایی اقشار کم بضاعت و ایجاد کارآفرینی قابل تقدیر است.

 

 

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات اشتغال کمیته امداد افزایش یافته است، ادامه داد: این مهم می تواند  زمینه ساز توسعه کارآفرینی و فضا سازی برای خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی باشد.

 

 

بازارچه رمضان کمیته امداد در مجموع 40 غرفه ،30 غرفه مختص تولیدات و محصولات مددجویان تحت حمایت و 10 غرفه که معرفی دستاوردها و فعالیت های کمیته امداد را اشامل می شود به مدت یک هفته از ساعت 18 عصر در مدرسه امام علی اراک آماده و پذیرای بازدید عموم هم‌شهریان  است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خراسان جنوبي قرآن خبرگزاری شبستان خوزستان سوره مهر اردبیل قرآن کریم حضرت خدیجه س مسجد بازارچه رمضان استان مرکزی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد