Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:21:55 GMT

شرکت هواپیمائی امارات: پروازها بدون تغییر روال عادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۸۶۵

به گزارش ایلنا به نقل از الامارات الیوم، سخنگوی شرکت هواپیمائی امارات با بیان اینکه این شرکت به طور کامل از هشدار آژانس فدرال هواپیمایی آمریکا مطلع است، گفت «عملیات جابه‌جایی مسافران روال همیشگی خود را دارد و هیچ تغییری در برنامه این شرکت ایجاد نشده است. همچنین ارتباط تنگاتنگی با مقام‌های مربوطه در داخل و خارج وجود دارد و این شرکت، اوضاع را از نزدیک کنترل می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که سلامت و امنیت عملیات هوایی همیشه بدون هیچ نوع سستی در صدر اولویت‌های ما قرار دارد.

سخنگوی شرکت هواپیمائی «فلای دبی» نیز به نوبه خود تأکید کرد که پروازهای این شرکت در حال حاضر بدون تغییر در چارچوب برنامه همیشگی خود در جریان است. 

این سخنگو در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت فلای دبی از هشدار آژانس هواپیمایی آمریکا آگاه است و به کنترل اوضاع ادامه می‌دهد و تابع هر نوع دستور صادر شده از سوی اداره کل حمل و نقل هوایی امارات متحده عربی است.

گزارش سالانه «گروه امارات» نشان می‌دهد که مجموع دارایی‌های این گروه به ۱۴۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون درهم برای سال مالی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹  رسیده است که در مقایسه با سال پیش از آن پنج دهم درصد رشد داشته است.

این گزارش نشان می‌دهد که درآمدهای این گروه با رشد هفت درصدی نسبت به سال گذشته  به ۱۰۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون درهم  معادل (۲۹ میلیلارد و ۸۰۰ میلیون دلار) رسیده است.

در بیانیه‌های منتشر شده آمده است که مجموع ارزش دارایی‌های هواپیما، موتورها و قطعات یدکی در هواپیمایی امارات به ۷۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون درهم در سال مالی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ رسیده که در مقایسه با سال پیش از آن که معادل ۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون درهم بوده رشد پنج و ۹۱ صدم درصدی را تجربه کرده است. 

دارائی‌های فعلی گروه هواپیمائی امارات به استثنای ذخایر پولی آن نسبت به سال گذشته  تقریبا ثابت مانده و این رقم معادل ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون درهم در مقابل ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون درهم سال گذشته است. ارزش  دارائی‌های نقدی و پولی این شرکت تا پایان ماه مارس ۲۰۱۹ معادل ۱۷ میلیارد درهم بوده است. 

مجموع دارائی‌های نقدی شرکت «دناتا» وابسته به این گروه که یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات هوایی در جهان است، با رشد چهار درصدی به پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون درهم رسیده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امارات متحده عربی فلای دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته است که شرکت هواپیماسازی بوئینگ به دلیل فقدان یکی از قطعات اصلی هواپیمای پهن‌پیکر «۷۸۷ دریم‌لاینر» که با همکاری مشترک یک شرکت آمریکا و یک شرکت روسی ساخته می‌شود، قادر به تولید این مدل هواپیما نیست و به دردسر افتاده است.

وال‌استریت‌ژورنال نوشت: مبدل حرارتی که در سیسم کنترل محیطی هواپیما استفاده شده و دمای قطعات الکترونیکی آن را تنظیم می‌کند، پیش‌تر با همکاری مشترک شرکت آمریکایی «کالینز اروسپیس» و شرکت «اچ‌اس-نائوکا» مستقر در مسکو ساخته می‌شود.

با این حال، این همکاری مشترک مارس ۲۰۲۲ و اندکی پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، به عنوان بخشی از تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، متوقف و خط تولید قطعات تنظیم دما به کارخانه جدید «کالینز اروسپیس» واقع در آمریکا و انگلیس منتقل شد. آنها در ابتدا موفق به تامین تقاضای بوئینگ بودند اما حالا با کمبود این قطعه روبه‌رو شده‌اند زیرا بوئینگ تصمیم به افزایش تولید «دریم‌لاینر» گرفته است.

دِیو کالهون، مدیر اجرایی ارشد بوئینگ در ماه آوریل گفته بود: «وقتی حمله اتفاق افتاد، خط تولید منتقل شده اما ظرفیت تولید با تقاضای ما همخوانی ندارد.

بوئینگ هفته گذشته به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که به دلیل فقدان مبدل حرارتی و همچنین صندلی کابین، قادر به تولید کافی دریم‌لاینز نیست. تولید ماهانه بوئینگ ۷۳۷ مکس نیز به دلیل مشکلات این شرکت در رفع نواقص فنی(جدا شدن دریچه روی بال یک فروند هواپیمای خطوط هوایی آلاسکا در ماه ژانویه) تک‌رقمی شده است. این مدل سابقه طولانی در حادثه‌آفرینی دارد به طوری‌که حوادث رخ‌داده برای این مدل ناشی از نقص فنی، در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به مرگ بیش از ۳۴۰ نفر منجر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳