Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@14:18:05 GMT

مددجویان یزدی نیازمند بیش از ۲۵۰۰ قلم کالای اساسی هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۵۲۳

مددجویان یزدی نیازمند بیش از ۲۵۰۰ قلم کالای اساسی هستند

جمال پور با اشاره به نیازسنجی مددجویان کمیته امداد یزد گفت: مددجویان یزدی نیازمند بیش از ۲۵۰۰ قلم کالای اساسی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدحسن جمال پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بدون مشارکت خیران امکان‌پذیر نیست، گفت: طبق نیازسنجی انجام‌ شده از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان یزد، مددجویان یزدی نیازمند 2514 قلم کالای اساسی و لوازم ضروری زندگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نوع لوازم ضروری موردنیاز مددجویان تصریح کرد: 221 قلم کولر، 183 پنکه، 138 آبگرمکن، 300 یخچال، 129 تلویزیون، 441 ماشین لباسشویی، 272 اجاق‌گاز و 389 تخته فرش موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد را همواره پشتیبان و یاور محرومان عنوان کرد و افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند برای تأمین کالاهای اساسی نیازمندان و همچنین مایحتاج ضروری محرومان با کمیته امداد در ارتباط باشند و با مشارکت در طرح‌های خداپسندانه این نهاد، سهمی در رفع نیاز مددجویان آبرومند تحت حمایت این نهاد داشته باشند.

وی ادامه داد: شیوه‌های مختلفی برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته‌شده است، مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، تماس با شماره چهاررقمی 1811، تلفن رایگان 096887 و شماره‌گیری کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷ *ازجمله این روش‌هاست.

جمال پور بابیان اینکه زمینه بازدید خیران و مسئولان از منازل نیازمندان نیز فراهم است، افزود: همان‌گونه که انجام عبادات در ماه مبارک رمضان از فضیلت بالایی برخوردار است، رسیدگی به هم نوعان و رفع مشکلات و نیازهای آنان نیز فضیلت و ارزش ویژه‌ای دارد.

شایسته ذکر است: بیش از ۲۷ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۲۰ هزار و ۵۵۶ خانوار با جمعیت ۴۵ هزار نفر از این نهاد کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان حضرت خدیجه س قرآن قرآن کریم آخرت سعادت دنیا و آخرت شبستان یزد مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد