Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: سپاه پاسداران طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن ساخت و بازسازی 20 هزار واحد مسکونی را برعهده‌گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، بابیان اینکه یکی از مسائل و مشکلاتی که معمولاً در زمان بحران وجود دارد مربوط به سیستم نامنظم توزیع است اظهار داشت: از اوایل وقوع سیلاب در استان با این دغدغه که وسایل موردنیاز بایستی با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان واقعی برسد برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: راه‌اندازی مرکز توزیع پوشاک و البسه به همراه توزیع بن در بین سیل‌زدگان یکی از این برنامه‌ها بود که در شهر معمولان یکی از این مراکز به‌عنوان الگو افتتاح شد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: کرامت انسانی سیل‌زدگان باید حفظ شود، این‌گونه اقدامات تمرین و الگوی خوبی است که گروه هدف به‌راحتی بتوانند البسه موردنیاز را از هر مدل، سایز و رنگ دلخواه انتخاب کنند.

 

وی بابیان اینکه در صورتی این مدل جواب دهد برای توزیع اقلام عمومی، غذایی و لوازم ضروری زندگی می‌توان از این الگو استفاده کرد تصریح کرد: جلوگیری از ازدحام افراد و تأمین به‌موقع نیاز از مزایای اجرای این طرح است؛ درصورتی‌که این مدل با موفقیت اجرا شود و مردم هم در این راستا کمک دهند در یک مدت‌زمانی کمی می‌توانیم نیازهای اساسی سیل‌زدگان را مرتفع کنیم.

 

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: سپاه این آمادگی را دارد که از فردا تعهد کاری خود را در خصوص ساخت‌وساز منازل مسکونی سیل‌زدگان آغاز کند؛ سپاه پاسداران طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن ساخت و بازسازی 20هزار واحد مسکونی را برعهده‌گرفته است.

 

وی گفت: تعداد واحدهای مسکونی موردنظر برای ساخت‌وساز  در روستاها و شهرهای استان مشخص‌شده و ما بر اساس دعوت از شش سپاه معین و تقسیم‌بندی کاری که انجام داده‌ایم این آمادگی راداریم که کار و ساخت‌وساز را شروع کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار داشت: بنیاد مسکن ابتدا بایستی زمین را برای احداث مشخص کند؛ هنوز این کار در مناطق سیل‌زده صورت نگرفته و ما فقط منتظر جانمایی جدید واحدهای مسکونی هستیم تا کار را آغاز کنیم.

 

وی تصریح کرد: برخی واحدهای مسکونی دیگر نمی‌توانند در حاشیه رودخانه باشند و باید جابه‌جا شوند، بنیاد مسکن از طریق منابع طبیعی و بخش خصوصی باید زمین موردنیاز را مشخص کنند.

 

سردار کشکولی افزود: بخشی از این واحدهای مسکونی از رودخانه فاصله‌دارند که براثر سیل حدومرز آن‌ها از بین رفته که در این خصوص هم منتظر تصمیم‌گیری بنیاد مسکن هستیم.

 

وی بابیان اینکه ساخت منازل مسکونی در متراژ 80 مترمربع انجام می‌شود عنوان کرد: منازل مسکونی را در دو سطح تعمیری که نیازمند بازسازی است و برخی که صد درصد تخریب‌شده‌اند نیز احداث می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است