Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:08:48 GMT

سوارکاران برتر همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۷۶۱

سوارکاران برتر همدان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس هیات سوارکاری همدان گفت: این رویداد با حضور 40 سوارکار از باشگاه های ایثار، شبدیز، دریا، آذرخش و خوشه طلایی در ره های اسب و سوار مبتدی، رده «اوپن» (OPEN) و «دی» (D) بزرگسالان انجام شد.

سیدوحید برقعی  اظهار داشت: در این رقابت ها و در بخش اوپن که به صورت یک راند سرعت برگزار شد، مهدی صمدی با کمترین زمان و بدون خطا با اسب نینا از باشگاه ایثار بر جایگاه نخست ایستاد، امیرحسین احمدی ثابت با اسب فرح دونا از باشگاه آذرخش دوم شد و مقام سوم به محسن حدادیان با اسب هانی از باشگاه آذرخش اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در مسابقات ماده دی رده سنی بزرگسالان با ارتفاع 1.20 متر، امیرحسین احمدی ثابت با اسب روزیتو از باشگاه آذرخش بدون خطا در زمان مجاز مقام قهرمانی را کسب کرد و محسن حدادیان با اسب سورن دیگر سوارکار باشگاه آذرحش با مجموع هشت خطا در زمان مجاز عنوان دوم را کسب کرد.

برقعی یادآور شد: قضاوت رویداد بر عهده فاطمه یزدی به عنوان سرداور و با همکاری میثم ضرابیان و عباس زارعیان داوران مسابقات بود ضمن اینکه مهتا شوشتری مسئولیت سرکلانتری این دوره از رقابت ها را عهده دار بود.

وی افزود: طراح مسیر مسابقات نیز بر عهده عباس محمدی با همراهی مهدی نورزی بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت برنا اسب همدان معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان