Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:20:20 GMT

زمان برگزاری آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۹۰۶

به گزارش ایلنا، فراز فاطمی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در اهواز گفت:خوشبختانه شرایط وامکانات مطلوبی در این اردو داریم و بازیکنان با انگیزه زیادی تمرینات خودشان را دنبال می کنند. با توجه به گرمای هوا تمرینات در ساعات پایانی روز برگزار می شود و تلاش می کنیم به بهترین شکل از این اردو استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کادر فنی هم از شرایط اردو راضی هستند و فکر می کنم تا حدود 70% نفرات مورد نظر خودشان را شناسایی کرده اند.

فاطمی در خصوص بازی های تدارکاتی تیم جوانان نیز اظهار داشت:دو بازی برابر تیم های با کیفیتی برگزار کردیم که از بازیکنان رده های امید و حتی بزرگسالان استفاده می کنند. به هر حال برای تیم ما و بچه های زیر 18 سال این بازی ها بسیار مفید و پرفشار بود.آخرین مسابقه هم روز دوشنبه برابر تیم شرکت ملی حفاری برگزار خواهد شد و بعد از آن به تهران بازمی گردیم. اردوی آخر از 7 الی 13 خرداد در تهران برگزار می شود و با شناسایی 20 بازیکن نهایی راهی مسابقات روسیه خواهیم شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی جوانان فراز فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت