Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:43:38 GMT

پسر گمشده را شناسایی کنید +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۰۱۵

پسر گمشده را شناسایی کنید +عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر نوجوان 11 ساله از شهروندان جهت مشخص شدن سرنوشت وی درخواست کمک کرد.

به گزارش مشرق، در مورخه ۳ اردیبهشت ۹۸ مادری با مراجعه به کلانتری ۱۴۹ امام‌زاده حسن به مأمورین اعلام کردند که پسرش به نام اسماعیل در محدوده بازار امام‌زاده حسن اقدام به دستفروشی می کرد که از تاریخ ۷ فروردین ۹۸ هیچ گونه مراجعتی به خانه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: افشای راز قتل همسر موقت پس از ۱۰ سال کشف جسد سومین حادثه قایق در گمیشان

وی آخرین بار با همان البسه مشخص در عکس یعنی تی‌شرت سبز رنگ – شلوار روشن و کفش صندل منزل خارج شده است.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با پیگیری و استعلام از دیگر مراکز انتظامی، بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی و… سعی در پیدا کردن اطلاعاتی از اسماعیل داشتند اما هیچگونه اطلاعاتی در خصوص سرنوشت اسماعیل، تاکنون در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر فقدانی از همه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعی از سرنوشت وی دارند درخواست کرد تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱-۵۱۰۵۵۶۲۱ در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اخبار حوادث دستگیری گمشده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو