Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این روزها، برخی اقدام به پیشنهادهای مالی مستقیم و غیرمستقیم کرده اند که در یک مورد، فردی که حتی سابقه مشخصی نیز در این رشته و حتی ورزش کشور ندارد، به اعضای مجمع ارقام و امکاناتی را پیشنهاد می دهد که شائبه برانگیز بوده و دلالت بر این دارد که خواب های بدی برای این رشته قهرمانی دیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روزهایی که وزنه برداری کشور خود را آماده برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی می کند تا رئیس جدید را بشناسد، برخی اقدام به وعده های پولکی کرده که موجب دلخوری اعضا را فراهم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 نزدیک شدن به مجامع انتخاباتی در فدراسیون ها برای انتخاب رئیس، همواره با حواشی و نکاتی همراه است که گاها رنگ بی اخلاقی را به خود می گیرد؛ اما رفتارهای برخی در انتخابات فدراسیون وزنه برداری باعث شده تا اعتراض اعضای مجمع نیز بلند شود و آش حسابی شور شود.

در این روزها، برخی اقدام به پیشنهادهای مالی مستقیم و غیرمستقیم کرده اند که در یک مورد، فردی که حتی سابقه مشخصی نیز در این رشته و حتی ورزش کشور ندارد، به اعضای مجمع ارقام و امکاناتی را پیشنهاد می دهد که شائبه برانگیز بوده و دلالت بر این دارد که خواب های بدی برای این رشته قهرمانی دیده است.

اکنون این سوال مطرح است که اگر این کاندیدا و آنهایی که می خواهند با پول های خود این انتخابات را آلوده و کثیف کنند، چه منافعی شخصی برای خود دیده و طراحی کرده اند که چنین وعده هایی می دهند؟ اگر این گروه دلسوز وزنه برداری هستند و بنایی بر دروغ و فریب ندارند، در این سال ها چه کرده و چرا تا کنون دست به جیب نشده اند؟ و ده ها سوال دیگر که اعضای مجمع به خوبی پاسخ آن را می دانند. البته، این اتفاقات موجب شد تا واقعیات این جریان برای خانواده این ورزش بیشتر مشخص شود که نعمتی بسیار ارزشمند است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر

دریافت 44 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6088694

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه