Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@02:57:21 GMT

گربه مولتی میلیونر اینستاگرامی مرد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۷۹۷

گربه مولتی میلیونر اینستاگرامی مرد +عکس

گرامپی کت، گربه معروفی که بخاطر داشتن چهره‌ای اخمو در فضای مجازی طرفداران زیادی داشت، مرد.

مرگ گربه اخمو که با نام گرامپی کت در فضای مجازی معروف شده بود، تیتر خبرگزاری‌هایی مانند CNN، BBC و The New York Times شد. نام واقعی این گربه تاردار سوس بود و به گفته صاحبش، در هفت سالگی به دلیل عفونت مجازی ادراری درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحبش این خبر را در صفحه توئیترش منتشر کرده بود و به گفته او، گرامپی صبح روز سه‌شنبه از دست رفته بود.

حساب کاربری این گربه در اینستاگرام بیشتر از دو میلیون دنبال کننده دارد و افراد زیادی در توئیتر بعد از شنید خبر مرگ گرامپی کت، به بازنشر تصاویر او پرداختند.



آغاز معروف شدن این گربه به سپتامبر ۲۰۱۲ برمی‌گردد که برادر صاحب گرامپی تصاویر او را منتشر کرد و از آنجا که عده‌ای از مخاطبین ادعا کردند این تصاویر با برنامه فتوشاپ ساخته شده، صاحب گربه چند فیلم از او در یوتیوب بارگذاری کرد که تعداد بازدید‌های آن به سرعت به چند میلیون رسید.

به گفته خبرگزاری CNN گرامپی کت به سرعت منبع الهام پروژه‌های هنری، داستان‌های تصویری و طرح کفش‌های اسکیچرز شد و در برنامه‌های تلویزیونی مختلفی مثل صبح بخیر آمریکا حضور داشت. سال گذشته یکی از شرکت‌های قهوه آمریکا برای استفاده از عکس گرامپی کت ملزم به پرداخت ۷۱۰هزار دلار شد. این گربه در زمان مرگش ۱/۵ میلیون دنبال کننده در توئیتر، ۲/۴ میلیون در اینستاگرام و ۸/۵ میلیون دنبال کننده در فیس بوک داشت.

گفته می‌شود که گرامپی کت به یک مولتی‌میلیونر تبدیل شده بود و صاحبش شغل خود را رها کرده و مدیر برنامه گربه‌اش بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینستاگرام یوتیوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس

تمرین روز جمعه استقلال با حضور پرتعداد هواداران این تیم حال و هوای ویژه‌ای پیدا کرد.

آبی پوشان با حضور شمار هواداران روحیه خاصی در فاصله باقیمانده تا ۵ بازی پایانی لیگ برتر پیدا کردند و حالا با شرایط بهتری کار خود را برای قهرمانی در لیگ برتر ادامه می‌دهند.

جواد نکونام سرمربی استقلال ساعتی بعد از حمایت ویژه هواداران با حضور در کمپ حجازی پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و به تقدیر و تشکر از هواداران خودی پرداخت.

نکونام با انتشار تصاویری از هواداران استقلال در کمپ حجازی و خودش نوشت: “چه روز زیبایی، شما زیبایی فوتبال هستید. چقدر لذت بردیم، با شما یک روز خیلی خاص دیگر در کمپ زنده یاد ناصر حجازی رقم خورد. از تک تک هواداران تشکر می‌کنم، سنگ تمام گذاشتید، از پیشکسوتان عزیز هم تشکر می‌کنم که با حضورشان از استقلال حمایت کردند. به امید تکرار این روز‌های زیبا…”


جواد نکونام در شرایطی که استقلال تغییرات مدیریتی متعددی را تجربه کرده امیدوار است تیمش با شرایط بهتری رقابت‌های لیگ را ادامه بدهد و در نهایت عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

منبع: ورزش سه

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس