Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:58:13 GMT

پنج واحد تولیدی راکد شهرستان نیر فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۹۴۹

پنج واحد تولیدی راکد شهرستان نیر فعال شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: پنج واحد دامپروری و مرغداری راکد این شهرستان فعال شده و به چرخه کار و تولید بازگشتند.

به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز یکشنبه در بازدید از واحدهای فعال تولیدی نیر افزود: این واحدهای تولیدی به دلیل کاهش نقدینگی و سرمایه در گردش، بالا بودن قیمت نهاده های تولید، نامناسب بودن نرخ عرضه محصولات تولیدی و پرداخت نشدن تسهیلات با بازپرداخت کم نیمه فعال و راکد شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: برخی از این طرح ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 35 میلیارد ریال فعال شدند و برخی دیگر نیز با ارائه تسهیلات به ارزش هفت میلیارد ریال دوباره راه اندازی شدند.
فرماندار نیر تشریح کرد: با راه اندازی این طرح ها برای 13 نفر اشتغال زایی شد.
وی تقویت بخش کشاورزی به دلیل تامین و امنیت غذایی را مهم دانست و افزود: شهرستان نیر از گذشته های دور همواره از ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار بوده و باید برای گسترش ظرفیت های حوزه صنایع تبدیلی و نیز بهره گیری از قابلیت های بخش دامپروری بیش از پیش تلاش شود.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دامپروري فرماندار نير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند