Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان -ايرنا - نماينده کميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نيز گفت: خدمات کشور ايران در حوزه اتباع و مهاجران اين کشور مثال زدني است و جاي بسي قدرداني دارد.

به گزارش ايرنا ، ايوو فريسن روز يکشنبه در ديدار با استاندار کرمان افزود: در سفر به استان کرمان در تلاش براي آشنايي با کارهاي زيادي هستم که در سطح کشور و اين استان براي خدمات رساني به مهاجران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه ماموريت اصلي کميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در کشور اين است که بتوانيم کمک هاي محدود و کمي به دولت ها در امور پناهندگان ارائه کنيم ، ضمن تشکر از استاندار کرمان افزود: همکاري هاي بسيار خوب موجود در اداره کل اتباع و امور خارجه استانداري کرمان جاي تقدير دارد.
نماينده کميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان عنوان کرد: يکي از نگراني هاي بنده اين است که تحريم ها بر روي زندگي و معيشت پناهندگان اثر منفي بگذارد و براي پيشگيري از اين موضوع پيگيري هايي در دست انجام است.
فريسن تصريح کرد: براي ورود پول به کشور خيلي دچار مشکل شده بوديم که تاحدي اين مشکلات حل شده است و همه آن به دليل تحريم ها بوده است.
وي اظهارداشت: 40 سال از آوارگي ملت افغانستان مي گذرد و اين افراد مهمان کشور ايران هستند و بايد براي جذب کمک هاي بيشتر اقدام شود و جامعه بين المللي در اين مساله خاص هيچوقت نبايد ايران را تنها بگذارد.
اين مقام سازمان ملل متحد بيان کرد: اميدواريم که شرايط جامعه افغانستان نيز بهبود يابد تا اين افراد به کشور خود براي زندگي بهتر برگردند.
نماينده کميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: باور من بر اين است که خدمات ايران در حوزه مهاجران مثال زدني است و در حوزه مهاجران هميشه مثال ايران در جامعه بين الملل زده مي شود.
فريسن با اشاره به اين مطلب که وقتي مردم و ملت ها شروع به حرکت مي کنند، موضوع از يک کشور خارج و به موضوعي جهاني تبديل مي شود، افزود: کار بزرگ و اصلي را دولت و مردم ايران انجام مي دهند اما هر چه قدر همکاري و ارتباط بهتري داشته باشيم و پيام را بهتر به گوش کشورهاي ديگر برسانيم، بهتر مي توانيم در زمينه جذب اعتبارات و کمک ها کار کنيم.
7440/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود