Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در نشستی با محوریت ایجاد هماهنگی لازم برای حضور استاندار در جلسه ملی ستاد ساماندهی امور جوانان کشور، اظهار داشت: آیین نامه اجرایی ملی و استانی ستاد ساماندهی امور جوانان همراه با شرح وظایف برای بنده ارسال شود تا متناسب با آن و اقدامات انجام شده وزارتخانه های مختلف درخواست های ما از مرکز مشخص باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان به تنهایی نمی تواند اهداف مورد نطر این ستاد را تامین کند و دیگر دستگاه های اجرایی عضو ستاد باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.

دکتر شجاعی مطرح کرد: در خصوص اتمام و یا اجرای پروژه های خانه های جوان در استان جایگاه استان در کشور مشخص شود و نسبت به میانگین کشوری آمار مقایسه ای ارائه شود تا در جلسه ملی ستاد ساماندهی امور جوانان این موضوع مطرح و درخواست ما مشخص باشد.

دکتر شجاعی به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود دستور داد: آمار حوزه جوانان استان در حوزه امنیتی و اجتماعی تهیه شود تا تحلیلی از علت های افزایش یا کاهش آسیب های اجتماعی استان داشته باشیم.

وی مطرح کرد: در اولین نشست شورای اداری استان مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان در مورد ستاد ساماندهی امور جوانان استان ارائه گزارش داشته باشد تا در ادامه وظایفی برای فرمانداران تعیین کنیم.

دکتر شجاعی گفت: طرح های اجرایی در حوزه جوانان باید قابلیت اجرایی داشته باشد و موجب مهارت افزایی آنان شود و با تعریف فرآیند مشکلات این قشر مانند اشتغال حل شود.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد باید در حوزه های مختلف تخصصی ساماندهی شوند و ضمن تحقق اهداف کمی باید به کیفیت این تشکل های مردمی توجه داشت تا در اجتماع حضور موثر داشته باشند.

دکتر شجاعی تاکید کرد: پیشنهادات بخش های مختلف استان در حوزه ساماندهی امور جوانان برای بررسی و ارائه در جلسه ملی ارائه شود.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد دهه کرامت کشور در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در شیراز گفت: روز بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) در ششم ذیقعده و روز تکریم امامزادگان (ع) نیز در پنجم این ماه در نظر گرفته شد تا با توجه به اینکه مردم اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه را پناهگاه خود می‌دانند، در مورد اولیای الهی بیشتر صحبت شود.
خدا داده با تاکید بر اینکه مراسم‌ها و برنامه‌های ایام دهه کرامت با محوریت اعتاب مقدسه برگزار می‌شود، گفت: امسال با تدبیری که از سوی نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور انجام شد، ساز و کاری با همراهی ستاد بزرگداشت دهه کرامت اندیشیده شد که کار از جنس مردمی و هماهنگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشد.
رئیس ستاد دهه کرامت کشور هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک نهاد‌های فرهنگی در ایام دهه کرامت ذکر و تاکید کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده در این نشست برنامه ریزی‌ها و کار‌های خوبی انجام شده است و شیراز علاوه بر سابقه ادبی و گردشگری به مرکز معرفتی و زیارتی تبدیل شده ضمن اینکه نقش آفرینی خوبی با محوریت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) با راهبری تولیت این حرم بین نهاد‌های مختلف در جریان است.
خداداده گفت: امسال محوریت دهه کرامت با موضوع حجاب و عفاف و همچنین عزت و کرامت مردم در پی پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد
راهپیمایی دختران فاطمی، محفل انس با قرآن، پیاده رویی از شهر‌های مختلف به سمت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس است.
دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و پایان آن ولادت امام رضا علیه السلام است.
پنجمین روز دهه کرامت مصادف با ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی