Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@03:13:26 GMT

کمک 700 میلیاردی مازندرانی ها به زندانیان جرایم غیرعمد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۵۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند در ساری شب گذشته با حضور معاون اجرایی ستاد دیه کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

مجید احسانی از برگزاری 300 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۱۳۰ هزار زندانی نیازمند و جرایم غیرعمد طی ۳۰ سال فعالیت ستاد دیه در کشور با حمایت خیران آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی ستاد دیه کشور با اشاره به کمک 400 میلیون تومانی رهبر معظم انقلاب در سی و دومین جشن گلریزان تهران افزود:رئیس جمهور هم ۷۰ میلیون تومان ،رئیس قوه قضائیه 50 میلیون ،رئیس مجلس نیز 30 میلیون و رئیس تشخیص مصلحت نظام هم 20 میلیون برای ازدی زندانیان کمک کرده اند.

احسانی در پایان گفت: در حال حاضر کمتر از ۲۰۰ زندانی دیه در کشور وجود دارد.

مسئول ستاد دیه استان مازندران هم در این مراسم با اشاره به این مطلب که نیازمندان مالی ناخواسته دچار مصیبت مالی شده  وگرفتار زندان می شوند، گفت: بدهکاری مالی باعث آثار زیانبار برای خانواده‌های زندانیان  می شوند.

محمد علی غمگسار در این باره خاطرنشان کرد: بدهکار مالی چون به دلیل جرایم غیرعمد وارد زندان می‌شود، دچار مشکلات روحی و روانی می گردد.

مسئول ستاد دیه مازندران اضافه کرد: پیامدهای جرایم غیر عمد ، ایجاد شکاف عمیق در روابط خانوادگی فرد زندانی، ناهنجاری‌های شخصیتی می باشد که اگر حمایت نشود باعث فروپاشی خانواده می شود.

وی با یادآوری اینکه ستاد دیه مازندران از سال ۸۱ شروع به کار کرد گفت: از سال ۸۱ تاکنون تعداد چهار هزار و ۷۵۰ زندانی جرایم غیرعمد  با ۷۰۰ میلیارد ریال کمک خیران از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: زندانیان جشن گلریزان جرایم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند