Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر سال ۹۴ رییس جمهور به خراسان شمالی گفت: رییس جمهور دستور دهند که مصوبات این سفر اجرایی شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور، گفت‌: در سفر سال ۹۴ به خراسان شمالی قرار شد ۳۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به راه‌آهن اسفراین ــ بجنورد اختصاص پیدا کند تا بتوان مرکز استان را به شبکه ریلی اتصال داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم این که در حال‌ حاضر چهار سال از این سفر می گذرد صندوق توسعه ملی و دستگاه‌های ذی ربط اقدام موثری در این خصوص انجام نداده اند. رییس جمهور دستور دهند تا این  مصوبه دولت اجرایی شود.

وی در تذکری به وزیر راه، گفت‌: ۱۰ کیلومتر از راه‌آهن جوین ــ اسفراین باقی‌ مانده است  که نیاز است به شبکه ریلی اتصال پیدا کند.  ۷۰ درصد از کار راه میامی ــ جهان آباد به اتمام رسیده است، اما این سرمایه ملی رها شده است و در حال‌ از بین رفتن است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: به دلیل حوادث جاده ای که در محور بجنورد ــ اسفراین رخ می‌دهد، وزارت راه باید اقدامات لازم را انجام دهد و این ۱۴ میلیارد تومان که در ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شده است، عملیاتی شود.

وی در پایان سخنان خود در تذکری به وزیر نیرو، گفت‌: روستاهای شهرستان مشکل آب دارند. از محل صندوق توسعه ملی مشکل آبرسانی به بخش‌های حوزه انتخابیه را مرتفع کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي رييس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود