Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@00:29:35 GMT

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد جامع غدیر خم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۷۹۵

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد جامع غدیر خم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه گرامیداشت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، دوشنبه شب، 30 اردیبهشت‌ماه از ساعت 19 در مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود.
این مراسم با سخنرانی آیت الله صدیقی، اجرای گروه تواشیح شمس‌الضحی، مسابقه، اهدای جوایز به 15 نفر از همنامان امام حسن(ع) به قید قرعه و ضیافت افطار همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسجد جامع غدیر خم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری، خیابان مسجد، نبش کوچه شهید آجرپز واقع است.
مهسا اسفندیاری
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشن میلاد امام حسن مسجد جامع غدیر خم ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • غیرتی که در خون غلتید
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان