Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر نمی‌توان گریزمان را در پیراهن تیم دیگری جز بارسا تصور کرد. برخلاف شایعات اخیر، خرید او موافقان زیادی هم در بارسلونا دارد.

طرفداری - اتفاق نظر خوبی میان مدیران و کادر فنی بارسلونا بر سر خرید آنتوان گریزمان وجود دارد.

ستاره 28 ساله فرانسوی اتلتیکو مادرید چندی پیش رسما تایید کرد به دوران پنج ساله‌اش در این تیم پایان خواهد داد و می‌خواهد چالش‌های جدیدی تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که منابع موثق اروپایی از توافق کامل میان بارسا و گریزمان خبر می‌دهند و او را بازیکن جدید آبی اناری‌ها می‌دانند، نشریات و رسانه‌های چاپ بارسلونا هنوز با این قطعیت حرف نمی‌زنند. جرارد رومرو و رادیو کاتالونیا برای چندمین بار در روزهای اخیر تاکید کرده برخی از مدیران باشگاه مخالف خرید گریزمان هستند و توافقی به صورت همه جانبه میان طرفین حاصل نشده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، فارغ از اینکه چه سرنوشتی برای گریزمان رقم خواهد خورد، باید گفت اتفاق نظر خوبی در بارسا روی خرید او وجود دارد. مدیران نقل و انتقالاتی باشگاه از جمله پپ سگوارا، اریک آبیدال و رامون پلانس کوچک ترین تردیدی در اقدام برای خرید این ستاره ندارند که البته طبیعی است چون گریزمان فصل پیش هم هدف اصلی نقل و انتقالات بارسا بود. حامی بزرگ بعدی خرید گریزمان شخص ارنستو والورده است که اخیرا قراردادش را تمدید کرده و حمایت بارتومئو را هم با خود دارد. والورده از علاقه مندان به سبک بازی گریزمان است و کاملا از خرید او استقبال می‌کند. والورده تابستان سال پیش هم منتظر گریزمان بود که نهایتا این انتقال انجام نشد.

دیگر حامیان خرید گریزمان هم بازیکنان شاخص رختکن هستند. بدون تردید فرانسوی‌های تیم که تعدادشان کم هم نیست، از جذب هم وطنشان استقبال می‌کنند. اومتیتی و دمبله بیشتر از هر فرانسوی دیگری با گریزمان رابطه صمیمانه‌ای دارند. نفر بعدی جرارد پیکه است که حتی به ساخت مستند تصمیم گریزمان کمک کرد. بنابراین خرید گریزمان برخلاف شایعات اخیر، موافقان بسیاری هم در بارسا دارد.

موندو حرفی از موضع مسی و البته سران باشگاه در قبال خرید گریزمان نزده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش