Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه روز جهانی قدس، جنبه ملی، مذهبی و اعتقادی دارد، گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید با تمام توان و اقدامات ابتکاری، تلاش کنیم تا مراسم این روز با شکوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، افزود: تمام عزت و سربلندی کشور را از امام(ره) داریم و باید تمام توان خود را به کار گیریم تا دِین و وظیفه خود نسبت به امام(ره) و انقلاب را به درستی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: 14 خرداد، حیثیت و هویت انقلابی است و 15 خرداد نیز به تعبیر امام (ره)، نقطه عطف تاریخ بود.
خاتمی اظهار داشت: باید تمام تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و حضور قوی‌تر و پرشورتر مردم در مرکز استان و شهرستان‌ها با هماهنگی مسئولین مربوطه صورت پذیرد.

** برنامه عملیاتی برای ماه مبارک رمضان تدوین شده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با اشاره به تدوین برنامه ویژه برای ماه مبارک رمضان، گفت: این برنامه تحت عنوان «عملیات ماه مبارک رمضان» برای شبکه تبلیغ و هیات‌های مذهبی، تدوین و در اختیار مبلغان قرار گرفته که بخش ویژه و پررنگ آن در خصوص مناسبت‌های خرداد است.
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری افزود: خودآگاهی تاریخی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرینی و ایجاد عزم و اراده در مردم برای استمرار نظام، تکیه بر جوانان و تبیین نقش ولایت فقیه، محورهای مهمی است که در این برنامه دنبال می‌شود.
وی اظهار داشت: در این برنامه، تاکید شده که مبلغان، محور سخنرانی‌ها را به سمت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، سوق دهند.
صفی‌یاری ادامه داد: مبلغان در خصوص 14 و 15 خرداد نیز جدای از منبر باید برنامه ویژه‌ای داشته باشند.

** 300 واحد سیار، اقدام به تامین امنیت می‌کنند
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز گفت: این نیرو، برنامه‌های ویژه‌ای در سوم خرداد، لیالی قدر، روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام(ره)، 15 خرداد و عید سعید فطر از لحاظ ترویج فرهنگ انقلابی در فضاسازی و برای کارکنان دارد.
سردار رحیم جهانبخش افزود: 80 نقطه ثابت و 300 واحد سیار در سطح استان ضمن تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگی، اقدام به تامین امنیت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: استان زنجان، محور شمال غرب کشور بوده و توجه خاصی نیاز است تا علاوه بر مراکز شهرستان‌ها فضاسازی در معابر نیز در آزادراه‌ها و عوارضی‌ها اتفاق بیفتد به‌طوری که حس شور و شعور و فضای انقلابی در آن نمایان شود.
به گزارش ایرنا، تعدادی از دستگاه‌ها در این جلسه به بیان برنامه‌های خود در روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد پرداختند.
9556/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روز قدس خاتمي عمليات ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد