Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@05:30:02 GMT

25 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۲۲۰

25 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرری کشف شد

شهرری- ایرنا- سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: 25 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با این پدیده شوم طی یک ماه گذشته در شهرری کشف شد.

احمد جعفری نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق کالا در راه های ورودی شهرستان ری از ابتدای اردیبهشت ماه جاری آغاز شد و مقادیری کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، پوشاک و سیگار از متخلفان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این رابطه 10 متهم دستگیر و چهار پرونده نیز سیر مراحل قانونی را طی می کنند.
سرپرست اداره کل تعزیرات شهرستان های استان تهران گفت: در راستای حمایت از کار، تولید ملی و استفاده از کالای ایرانی، رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز همچنان در اولویت تعزیرات قرار دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده و بعنوان چهار راه مواصلاتی کشور شناخته می شود.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات كشف كالاي قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!

تین نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا لطفی گفت: پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

لطفی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی ادامه داد: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این مسئول اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد خودرو را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد