Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:36:52 GMT

واکنش والورده به احتمال پیوستن گریزمان به بارسا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۸۳۶۷

واکنش والورده به احتمال پیوستن گریزمان به بارسا

این روزها شایعات انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا، یکی از سوژه های داغ رسانه های اسپانیا محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان چند روز پیش در پیامی ویدیویی تایید کرد که در پایان فصل از اتلتیکو جدا می شود؛ ولی حاضر نشد مقصد بعدی خود را فاش کند. از بارسا به عنوان تیم بعدی ستاره فرانسوی نام برده می شود؛ ولی طبق ادعای منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، بازیکنان مخالف این انتقال هستند و باید دید در نهایت سران باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی با ایبار شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد انتقال گریزمان و اینکه او در ترکیب بارسا چه نقشی خواهد داشت، چنین گفت:« همیشه گفته ام که گریزمان بازیکن خوب و باکیفیتی است؛ اما الان در مورد احتمالات و اینکه او به جمع ما اضافه خواهد شد یا خیر، حرف می زنیم. هر زمان پیوستن او قطعی شد، در مورد نقش او در تیم نیز صحبت خواهیم کرد. همیشه در مورد نقل و انتقالات و شایعاتش، سوالاتی از من پرسیده می شود؛ ولی الان جوابی برای شان ندارم؛ چرا که تمرکز من روی بازی با ایبار و سپس فینال کوپا دل ری است.»

 

والورده در مورد ایبار گفت:« آنها نه دغدغه سقوط دارند و نه کسب سهمیه ولی ایبار تیمی جدی و بابرنامه است و مطمئنم که در حضور هوادارانش، کار را برای ما سخت می کند. من چنین بازی هایی را دوست دارم. بازی هایی که بازیکنان را به چالش می کشد. ما می توانیم از بازی با ایبار، به عنوان یک محک خوب برای فینال کوپا دل ری(شنبه 11 خرداد برابر والنسیا) استفاده کنیم.»

 

 

 

 

سرمربی بارسا در ارزیابی خود از فصل جاری گفت:« قطعا فصل خوبی داشته ایم. ما ابتدای فصل، سوپرکاپ اسپانیا را فتح کردیم و چند هفته به پایان نیز قهرمان لالیگا شدیم؛ ولی متاسفانه حذف از لیگ قهرمانان، به اندازه کافی روی این موفقیت ها سرپوش گذاشت.

ما می توانیم در کوپا دل ری نیز قهرمان شویم و فصل را با یک جام دیگر به اتمام برسانیم. تا ماه می شانس قهرمانی در همه جام ها را داشتیم و نباید ناراضی باشیم.  تحت هر شرایطی ارزیابی من از این فصل مثبت است.»

 

ارنستو والورده (سرمربی) آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!