Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال درباره فرآيند عقد قرارداد با مارک ويلموتس توضيحاتي ارائه کرد.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، امير مهدي علوي، مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال درباره مراحل عقد قرارداد با مارک ويلموتس، سرمربي جديد و بلژيکي تيم ملي اظهار داشت:
موضوعات مربوط به استخدام يک مربي فقط بحث عقد قرارداد نيست و در اين باب نبايد دچار تک بعدي نگري شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صورت کلي پس از توافق صورت گرفته ميان رييس فدراسيون فوتبال و ويلوتس، مقرر شده بود که در گام نخست وي از امکانات متنوع مرکز ملي فوتبال ايران، ساختمان پک، زمين هاي چمن، امکانات هتلينگ، تجهيزات پزشکي، بدنسازي، استخر، انبارها و ...ديدن کند که همانطور که قبلا گفته شد اين بازديد با ابراز رضايت کامل وي همراه بود و وي درجلساتش با مسولان فدراسيون فوتبال گفت که آنچه در ايران ديد با آنچه شنيده بود کاملا متفاوت بوده و مثال هايي در اين باب پيرامون شباهت هاي اين مرکز با کمپ هاي تيم هاي بزرگ اروپايي در رده ملي و باشگاهي ارائه کرد.
وي ادامه داد:
بر اين اساس، فرآيند نخست به خوبي طي شد و در ادامه بحث عقد قرارداد رسمي خواهد بود که در اين باره موضوع نحوه پرداخت،انتقال وجه و برخي موضوعات ديگر مطرح است که مي بايست با هماهنگي تام با سفارت محترم جمهوري اسلامي ايران در بلژيک صورت بگيرد.
علوي افزود:
اينکه شايعه شده هياتي از فدراسيون فوتبال قرار است راهي بلژيک شود به صورت کامل تکذيب مي شود. رييس فدراسيون فوتبال تنها و تنها فردي است که براي پايان مراحل عقد قرارداد به بلژيک خواهد رفت و شايعات منتشره پيرامون اعزام هياتي از فدراسيون به صورت کامل عاري از واقعيت هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال ويلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد