Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کوئنتین تارانتینو، کارگردان حاضر در جشنواره کن بعد از اینکه فیلمش به لیست ابتدایی فیلم‌های بخش رقابتی نرسید، بعد از سرعت بخشیدن به مرحله تدوین توانست جواز حضور در این جشنواره را پیدا کند.

نهمین فیلم وی به نام «روز و روزگاری در هالیوود» که از فیلم‌های جذاب جشنواره فیلم کن امسال محسوب می‌شود و بازیگران محبوبی همچون برد پیت، مارگو رابی و لئوناردو دیکاپریو در آن ایفای نقش می‌کنند، قرار است در ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) نخستین نمایش خود را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما تارانتینو تا آن زمان طاقت نیاورد و در فرش قرمز فیلم سینمایی «دریاچه غاز‌های وحشی» که شب گذشته برگزار شد به صورت غیر منتظره و از پیش تعیین نشده شرکت کرد تا هوادارن خود و فیلم دوستان را شگفت زده کند.

آخرین حضور تارانتینو در جشنواره فیلم کن به ۲۵ سال پیش باز می‌گردد که توانست با فیلم سینمایی «داستان‌های عامه پسند» جایزه نخل طلایی این جشنواره را دریافت کند. او برای فیلم «داستان‌ها عامه پسند» نیز حاشیه‌هایی را پشت سر گذاشت چرا که در ابتدا این فیلم از لیست اولیه جشنواره حذف شده بود، اما در نهایت به جشنواره رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!

لیگ ملت‌های والیبال از یک خرداد آغاز می‌شود و لیست تیم ملی ایتالیا برای این مسابقات اعلام شده است.

طرفداری | لیست تیم ملی والیبال ایتالیا اعلام شد.

لیگ ملت‌های والیبال 2024 از اول خرداد آغاز می‌شود و تیم ملی ایران هم در این رقابت‌ها حضور دارد. ایتالیا چند روز مانده به شروع بازی‌ها، لیست خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

در این بین فرانچسکو سانی، قدرتی‌زن 22 ساله آمریکایی در لیست تیم ملی والیبال ایتالیا دیده می‌شود. این بازیکن تابعیت ایتالیا را دارد و در تیم ورنا توپ می‌زند.

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، پائولو پورو و مارکو فالاسچی

سرعتی‌زن‌ها: گالاسی، آنزانی، روسو، لئوناردو موسکا، سانگوینتی، کورتزیا، ویتلی، کانسکی و دی‌مارتینو

قدرتی‌زن‌ها: میکلتو، دنیله لاویا، توماساو رینالدی، ماتیا بوتولو، فرانچسکو سانی، رچینه، گاردینی و لوکا پورو

پشت خط‌زن‌ها: یوری رومانو، جولیو ماگالینی، بوولنتا، جیرونی و سالا

لیبروها: فایبو پالاسو، گاگینی، لائورنزانو و دامیانو کاتانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!