Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ و یک فصل تاریخ ساز دیگر! داستانی تکراری.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید دیر یا زود یک تیم انگلیسی دیگر سه گانه داخلی این کشور را فتح خواهد کرد.

سیتیزن‌ها که یک فصل رویایی دیگر را سپری می‌کنند، پس از فتح سوپرکاپ، لیگ برتر و لیگ کاپ، روز گذشته نیز با در هم کوبیدن واتفورد، قهرمان جام حذفی انگلیس شدند تا به اولین تیم تاریخ بریتانیا تبدیل شوند که توانسته در یک فصل همه جام‌های داخلی را فتح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ معتقد است این کار در آینده تکرار خواهد شد.

به گزارش سایت گل، پپ به خبرنگاران گفت:

این فصل، یکی از بهترین فصول مربی‌گری من بوده است. نمی‌گویم بهترین ولی قطعا یکی از بهترین‌ها بوده است. ما اولین تیمی هستیم که سه گانه داخلی را فتح می‌کند. اینکه هر سه روز یک بار آماده و متمرکز باشید، کار سختی است ولی وقتی این همه تیم‌ معرکه در این کشور سعی کردند سه گانه را فتح کنند و ما اولین تیم هستیم، یعنی دیر یا زود تیم دیگری هم این رکورد را تکرار خواهد کرد. ولی ما اولین تیمی هستیم که چنین کاری کرد. عاشق لیگ قهرمانان اروپا هستم ولی فتح سه گانه داخلی انگلیس سخت تر از قهرمانی در اروپا است. بابت این دستاورد، باشگاه، شیخ منصور و این بازیکنان لایق همه تمجید و ستایش‌ها هستند چون کار آسانی نیست و کافی است شما یک شب بد داشته باشید و حذف خواهید بود.

مقابل واتفورد کمبود انرژی داشتیم و این در بازی مشهود بود چون کورس بسیار سخت و نفس گیری را در لیگ برتر سپری کردیم. در طول هفته نتوانستیم انرژی مان را حفظ کنیم ولی وقتی نیازش داشتیم، باانرژی ظاهر شدیم. بهبود این تیم؟ نگرش برخی از بازیکنان، لحظات، اشتباهاتی که برخی آن را تکرار کردند و این چیزها باید بهتر شود. شاید چند بازیکن جدید هم بیایند تا به ما در سبکی که می‌خواهیم بازی کنیم، کمک کنند. نمی‌توانیم فراموش کنیم که فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول قهرمان لیگ برتر شدیم. بنابراین آنقدرها هم جلو نیستیم. قبلا هم گفتم لیورپول کاملا نشان داده فصل آینده با چه استاندارد بالایی رو به رو خواهیم شد. همیشه جای پیشرفت وجود دارد. این را در حالی می‌گویم که الان واقعا از تیمم راضی هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!