Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:38:56 GMT

«رویای همیشه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۹۰۷۲

«رویای همیشه» منتشر شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آهنگ «رویای همیشه» عنوان جدیدترین اثر فرزاد بختیاری از سروده‌های محسن شیرالی با آهنگسازی حسین قربانپور، تنظیم میلاد جوزی و میکس و مستر محمد فلاحی از آلبوم «صد و چندسالگی» است که از طریق تمامی سایت‌های معتبر منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

فرزاد بختیاری از چهره‌های شناخته‌شده در عرصه وکالت، چند سالی می‌شود که به‌عنوان خواننده فعالیتش را آغاز و آلبومی را با مدیریت و همکاری محسن شیرالی از چهره‌های شناخته‌شده موسیقی تولید کرده و قرار است قطعات این آلبوم به‌صورت تک آهنگ در بازه‌های زمانی مشخص منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن شیرالی ترانه‌سرا و مدیرعامل شرکت نوای اساطیر که مدیریت تولید این آلبوم را بر عهده داشته است، ضمن ابراز خوشحالی از شروع فعالیت رسمی شرکتش در همکاری با فرزاد بختیاری بیان کرد: «طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آلبومی را در همکاری با هنرمندان شناخته‌شده و ارزشمند موسیقی پاپ تولید کردیم که این هنرمندان دارای سوابق درخشانی در این عرصه هستند و تعدادی از چهره‌ها نیز جوانانی هستند که استعدادشان در کارها به‌خوبی مشخص است.»

شیرالی با اشاره به فضای حاکم در موسیقی از تصمیمشان برای انتشار قطعات آلبوم به‌صورت تک آهنگ خبر داد و گفت: «تصمیم داریم تعدادی از قطعات آلبوم را به‌صورت تک آهنگ در بازه‌های زمانی مشخص منتشر کنیم و سپس دیگر آثار را در قالب آلبومی با عنوان «صد و چند سالگی» به انتشار برسانیم.»

وی عنوان «صد و چند سالگی» را برگرفته از یکی از قطعات این آلبوم اعلام کرد و افزود: «این قطعه که از قطعات شاخص آلبوم محسوب می‌شود در همکاری با انوشیروان تقوی آهنگساز و امیر نیکوکار تنظیم‌کننده ساخته‌شده است.»

فرزاد بختیاری درباره شروع فصل جدید کار خود توضیح داد: «از سال 95 فعالیتم را به‌عنوان خواننده آغاز کردم و با تولید آثاری از ترانه‌های محسن شیرالی، فصل جدید کار بنده نیز شروع شد و طبق اعلام ایشان، قرار است از این به بعد همزمان با انتشار قطعات جدید، آثاری را نیز تهیه و تولید کنیم.»

بختیاری فصل جدید کار خود را از فروردین‌ماه امسال با انتشار تک آهنگ «همه دنیام» آغاز کرد و قرار است حضوری پررنگ در عرصه موسیقی پاپ کشور داشته باشد. 

گفتنی است؛ آلبوم «صد و چند سالگی» به خوانندگی فرزاد بختیاری با ترانه‌هایی از محسن شیرالی تولیدشده و «رویای همیشه» یکی از قطعات این آلبوم است که در ادامه می‌توانید این اثر را بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی پاپ رویای همیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!

به گزارش "ورزش سه"، ایلشن داوودی پور که به نظر بسیاری از کارشناسان پدیده جدید والیبال ایران در پست پاسوری است و پاس های او همه را یاد سعید معروف انداخته او بود در لیست جدید تیم ملی جایی ندارد.

در حالی که داوودی‌پور در تمرینات بسیار با انگیزه ظاهر شده بود، اما گویا قد کوتاه او و همچنین کم تجربگی اش باعث شد تا موریسیو موتا پائز روی نام او قلم قرمز بکشد تا خاطره خط خوردن از تیم ملی جوانان برای او زنده شود.

بدون شک کادر فنی تیم ملی می‌توانست با تدبیر بیشتری این پاسور آینده دار و با انگیزه را در تیم ملی حفظ کند که این اتفاق نیفتاد تا بین بازیکنان خط خورده ای که از حضور در تیم ملی انصراف نداده بودند ایلشن داوودی پور خط خورده قلمداد شود.

دیگر خبرها

  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!