Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستای حسن آباد گیفان از روستاهای محروم استان خراسان شمالی است که در بارندگی‌های ابتدای سال بیشترین آسیب را دیده و با توجه به دوری و مسیر دسترسی٬ مردم از عدم رسیدگی انتقاداتی دارند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ روستای حسن آباد گیفان از روستاهای محروم استان خراسان شمالی است که در بارندگی‌های ابتدای سال بیشترین آسیب را دیده و با توجه به دوری و مسیر دسترسی٬ مردم از عدم رسیدگی انتقاداتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7000 پاکت سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال شدمشاغل از دست رفته در مناطق سیل‌زده گلستان احیاء می‌شودکمک ستاد اجرایی فرمان امام به دولت برای بازسازی مناطق سیل‌زده

راه دسترسی این روستا ب توجه به خاکی بودن٬ در ایام بارندگی به گل‌زار تبدیل شده و مردم روستا مشکلات زیادی برای رفت و آمد دارند. از سوی دیگر تخریب سقف بسیاری از منازل روستا مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد کرده است.

هم‌چنین محل‌های نگهداری دام و احشام مردم نیز با بارندگی‌های سال جاری از بین رفته و مردم برای امرار معاش ماهانه خود با مشکلات متعددی روبرو شده‌اند.

تا کنون فقط گرو‌ه‌های جهادی سپاه و کمیته امداد به یاری این مردم شتافته و خبری از دستگاه‌های خدمت‌رسان دولتی نیست. در گزارش ویدئویی مشکلات مردم این روستا را بررسی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد