Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه تغییرات دارد، اما هویت اصلی آن تغییر ناپذیر است.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده کل سپاه که صبح امروز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، سنگرنشینی نظام ولایی را از جمله نعمت‌های معنوی خداوند که بر نعمت‌های ظاهری تقدم دارند برشمرد و اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی برجسته‌ترین عمل صالح است و مسئولیت در این مسیر بهترین فرصت برای انجام آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه عهده داری مسئولیت بدون احقاق حق مظلوم و سرکوب باطل را بنا به فرمایش امام علی (ع) بی‌ارزش توصیف و تصریح کرد: تحول در سپاه که از روز میلاد حضرت ولیعصر (عج) با انتصاب فرمانده کل سپاه آغاز و در ماه مبارک رمضان با انتصاب جانشین فرمانده کل سپاه تکمیل شد، سردرگمی دشمنان را به دنبال داشته است. امیدواریم شاهد ارتقای روزافزون و بیش از پیش معنویت انقلابی، روحیه جهادی، منزلت اجتماعی و اقتدار و انسجام سپاه در ناکام گذاشتن توطئه‌ها و ترفند‌های پلید دشمن باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تاکید کرد: سپاه تغییرات دارد، اما هویت اصلی آن که «انی احامی ابدا عن دینی» است، تغییر ناپذیر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حجت الاسلام حاجی صادقی فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران هویت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این طرح‌ها امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و بهره مندی ۶۰۰ خانوار افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل منبع ذخیره آب شرب در روستا‌های خانیک یگی مجد، آسفالت راه‌های بین مزارع حسینعلی و ابوجعفری، طرح حمام نمک درمانی به نمایندگی از ۶۰ طرح اشتغال زایی و نیروگاه‌های خورشیدی خانگی به نمایندگی از ۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسید.

بازدید از کارگاه تولید دستگاه‌های نوین حوله بافی و دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده محمد مهدی فانی از دیگر برنامه‌های فرمانده سپاه انصارالرضا در بشرویه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است​!
  • دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با مدیر کل صداوسیمای استان
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ‌های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند