Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@11:30:31 GMT

آبميوه به اندازه نوشابه خطرناک است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۵۲۴

آبميوه به اندازه نوشابه خطرناک است

خبرگزاري آريا - نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد افرادي که به نوشيدن آبميوه علاقه دارند در معرض مرگ زودرس هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا از ميزان، نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد افرادي که به نوشيدن آبميوه علاقه دارند در معرض مرگ زودرس هستند.
اين مطالعه که در نوع خود بزرگ‌ترين پژوهش درباره مصرف آبميوه‌هاي غير طبيعي است توسط محققان آمريکايي صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين پژوهش جديد، مصرف نوشابه ريسک ابتلا به سرطان را 11 درصد و مصرف آبميوه‌هاي غير طبيعي ريسک مرگ زودررس را بيش از 24 درصد افزايش مي‌دهند.
محققان دانشگاه اموري و کرنل در بررسي‌هاي خود دريافتند، نوشيدني‌هاي شيرين غير طبيعي افراد را به ميزان قابل توجهي در معرض ابتلا به بيماري‌هاي مختلف و در نهايت مرگ زودرس قرار مي‌دهد.
مصرف آبميوه‌هاي غيرطبيعي از اين جهت که حاوي مقادير زيادي از شکر هستند منجر به چاقي مي‌شود و پس از آن ديابت را به بار مي‌آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی نسبت به بروز آفات سن و بیماری زنگ زرد گندم هشدار داد و گفت: گندمزارهای ۱۳ استان کشور در معرض تهدید این آفات قرار دارد.

به گزارش مشرق، «سهراب سهرابی» درباره تولید و خرید گندم کشور افزود: اکنون مزارع گندم استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان و مرکزی در معرض تهدید آفت سن و زنگ زرد قرار دارد.

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: انتظار می رود کشاورزان برای مقابله با این آفت و بیماری همچون گذشته با همکاران ما در مراکز خدمات کشاورزی مشورت بگیرند تا بتوانند آنها را کنترل و مدیریت کنند.

وی گفت: در صورتی که کشاورزان با این آفات مقابله نکنند، به‌طور قطع با کاهش درآمد مواجه شده و در نهایت کاهش تولید گندم روبه‌رو می شویم.

سهرابی تصریح‌کرد: همچنین کشاورزان مزارع گندم آبی استفاده از آبیاری دوره ای را در دستور کار خود قرار دهند تا تولید با مشکل روبه‌رو نشود.

این مسوول میزان تولید و خرید گندم در سال جاری را همچون سال گذشته دانست و افزود: برآورد می شود امسال از ۶ میلیون هکتار سطح زیرکشت گندم آبی و دیم حدود ۱۳.۵ میلیون تن گندم تولید و ۱۰.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

به گفته وی، استان خوزستان بزرگترین تولیدکننده گندم کشور است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش سرطان‌های سطح چشم / تشدید علائم بیماری‌های چشمی با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • تندی غذا را چگونه بگیریم ؟ | رفع تندی غذا با چند راه ساده ؛ از رفع تندی غذا با نوشابه تا سیب زمینی و لبنیات
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • پرِگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی (فیلم)
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم