Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@00:06:01 GMT

راننده پورشه جنجالی خودش را به پلیس معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۵۹۱

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ ساعت 1:17 بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت 98 مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک خودروی پورشه با چند خودرو در خیابان کارگر شهر اصفهان مطلع شده و بلافاصله به منظور بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

در این حادثه خودروی پورشه با یک سواری پراید برخورد کرده بود که راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودروی پورشه در ادامه پس از برخورد با یک خودروی پراید دیگر و یک خودروی پژو 206 و بروز خسارت به آنها از صحنه متواری شد.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان پس از بررسی دقیق صحنه تصادفات رخ داده، علت این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده سواری پورشه اعلام کردند.

ساعاتی بعد از این حادثه، تصاویر تصادف بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

سرهنگ خدادوست؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در توضیح خبری که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافته بود، اظهار کرد: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دور دور کردن و کورس گذاشتن خودروهای خود در خیابانها نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی بین افراد قائل نیستند و با هر کسی در هر جایگاه و مقامی باشد در صورتی که قانون و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد، قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه راننده پورشه حادثه‌ساز خود را به پلیس معرفی کرد، گفت: مأموران پلیس این فرماندهی محل زندگی راننده متواری را شناسایی کرده بودند که او خود را به پلیس معرفی کرد.

وی متذکر شد: در این زمینه پرونده تشکیل و راننده خاطی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته که وی هم‌‌اکنون با حکم مقام قضایی روانه زندان شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت