Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@08:26:51 GMT

سرقت زیورآلات کودکان توسط زن جوان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۸۷۸

سرقت زیورآلات کودکان توسط زن جوان

سرهنگ ابراهیم عرب زاده عنوان کرد: در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت طلا و زیورآلات فرزند خردسالش در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر توسط زنی ناشناس، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس جهت شناسایی این سارق آغاز شد.

وی افزود: پس از چند روز بررسی پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد سارق زنی جوان و باردار اهل یکی از استان‌های همجوار و ساکن بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفای این متهم در منزل پدرش وی دستگیر و یک جفت گوشواره طلا متعلق به شاکی از وی کشف شد.

عرب زاده بیان کرد: با ادامه تحقیقات تکمیلی متهم به چهار فقره سرقت طلاجات کودکان در شهر بوشهر اعتراف و عنوان کرد: طلا‌های مسروقه را به دو نفر طلافروش در میدان انقلاب فروخته است که هر دو نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها از آراستن کودکان خود به زیور آلات و رها کردن آن‌ها در معابر عمومی خودداری کنند افزود: به کودکان خود آموزش دهید که به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در اماکن عمومی و اطراف محل سکونت خود کودکان را تنها نگذارید و مراقب آن‌ها باشید.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر همچنین به طلافروشی‌ها و خریداران طلا هشدار داد که از خرید طلا بدون فاکتور و از افراد مشکوک خودداری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت زیورآلات کودکان سرقت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان