Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:04:01 GMT

بودیمیر دیدار با السد قطر را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۸۹۸

در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس و السد قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که برای شاگردان برانکو مسابقه تدارکاتی محسوب می‌شود، اما قطری‌ها تلاش می‌کنند با به دست آوردن حداکثر امتیاز، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند.

قطری‌ها برای این دیدار مصدومی ندارند، اما گابی محروم است و مقابل پرسپولیس حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر پرسپولیسی‌ها محرومی ندارند، اما حسین ماهینی و محمد انصاری به این دیدار نمی‌رسند و همچنین ماریو بودیمیر نیز مصدوم است و به تقابل با شاگردان فریرا نمی‌رسد.

برانکو با اعلام این خبر در نشست خبری بیان کرد: ماریو بودیمیر مصدوم است و قطعا به دیدار با السد نمی‌رسد و همچنین دو بازیکن دیگرمان مصدوم هستند، اما به بازی می‌رسند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السدقطر، ۳۰ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد قطر ورزشگاه آزادى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس